کد خبر: ۶۶۵۵۱
 

حکیم مهر: مسئول کارگروه بهداشت عمومی و دامپزشکی جریان انقلابی دولت اسلامی از اقدامات این کارگروه بر پایه سازوکار نجد خبر داد.

به گزارش حکیم مهر، «دکتر محمد لطفی‌زاده» با بیان این مطلب افزود: کارگروه بهداشت عمومی و دامپزشکی برای استفاده از نظرات همه دامپزشکان دغدغه‌مند و نخبه، سازوکار نظام جمع‌سپاری به دامپزشکان دغدغه‌مند موسوم به نجد را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: در این سازوکار تک‌تک اعضای جامعه دامپزشکی کشور می‌توانند نظرات خود را در حوزه‌های گوناگون برای اصلاح و پیشرفت دامپزشکی در کشورمان ارائه نمایند.

لطفی‌زاده افزود: کارگروه بهداشت عمومی و دامپزشکی، ۳ میز اصلی با عناوین «تقنین و نظارت»، «اجرا و مدیریت» و «ساختار، منابع و نیروی انسانی» دارد که در هر میز جداگانه به مسائل بخش دولتی با محوریت سازمان دامپزشکی و بخش غیردولتی با محوریت سازمان نظام دامپزشکی پرداخته می‌شود‌.

به گفته وی، نگاه به وضعیت آموزش و پژوهش، تشکل‌های غیردولتی، موسسات وابسته به فعالیت‌های دامپزشکی مانند موسسه رازی و نهادهای دارای فعالیت همسو با دامپزشکی هم در کنار مباحث اصلی سه میز کارگروه به تدریج صاحب جایگاه خواهند بود.

دکتر لطفی‌زاده از همه دامپزشکان دغدغه‌مند خواست برای اطلاع از چگونگی نقش‌آفرینی در نظام جمع‌سپاری به دامپزشکان دغدغه‌مند، عبارت «نجد» را به شماره ۰۹۳۷۹۲۱۸۸۷۷ پیامک نمایند.

گفتنی است کارگروه بهداشت عمومی و دامپزشکی جریان انقلابی دولت اسلامی همزمان با ۱۴ مهر سال جاری با هدف نقش‌آفرینی موثر در اصلاح و پیشرفت دامپزشکی اعلام موجودیت کرده بود.

 

نظر شما
ادامه