کد خبر: ۶۷۵۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای باند سارق و کشف مقادیری داروی دامی سرقتی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «سردار یحیی الهی» بیان کرد: درپی وقوع یک فقره سرقت از انبار یک داروخانه دامپزشکی در سطح شهر خرم‌آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و رصد سارقان سابقه‌دار، ۲ نفر اعضای باند سارق حرفه‌ای را در سطح شهر خرم‌آباد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به یک فقره سرقت از انبار یک داروخانه دامپزشکی در سطح شهر خرم‌آباد با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی استان، با اشاره به اینکه از سارقان مقادیری انواع داروی دامی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف شده است، تصریح کرد: تلاش جهت دستگیری ۳ متهم دیگر ادامه دارد.

الهی در پایان، ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، از شهروندان درخواست نسبت به ایمن کردن اماکن و محل کار خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
1
مگه شرکت پخش بوده که این همه دارو داشته؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
بله شرکت پخش بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
0
اشتباه درج شده
سرقت از یکی از شرکت های پخش استانی صورت گرفته و حدود ۸ ماه پیش اتفاق افتاده و تازه سارقین رو گرفتند
نظر شما
ادامه