کد خبر: ۶۷۷۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: با حکم مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر عباس بدیعی» به سمت سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم منصوب و از خدمات ارزشمند «دکتر مصطفی کردآبادی» در زمان تصدی این مسئولیت با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم این اداره کل صبح امروز چهارشنبه یکم دی ماه 1400 با حضور «دکتر موحدی» مدیرکل، معاونین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و روسای ادارات ستادی فنی و اداری در محل سالن جلسات شماره یک برگزار گردید.

دکتر موحدی در این مراسم به موفقیت های ارزشمند سال های اخیر دامپزشکی استان در عرصه خدمت رسانی ها به ویژه صیانت از سرمایه های صنعت طیور، ارتقاء سطح عملکرد بهداشتی واحدهای پرورشی به ویژه تامین ایمنی غذا در حوزه طیور، آبزیان و زنبور عسل اشاره و از زحمات شبانه روزی یکایک همکاران به ویژه دکتر مصطفی کردآبادی در سمت رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم اداره کل دامپزشکی استان اصفهان تشکر و قدردانی نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان برنامه ریزی، نظم، تلاش بی وقفه، جدیت و پیگیری امور در راستای تحقق اهداف والای سازمانی و انسانی را از دیگر خصوصیات دکتر کردآبادی عنوان و تصریح نمود: با مدیریت بهداشتی اعمال شده در واحدهای پرورشی طیور، آبزیان و زنبور عسل، موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های مرتبط کسب نموده ایم.

دکتر موحدی در ادامه به تخصص، تجارب ارزشمند، روحیه جهادی «دکتر عباس بدیعی» نیز اشاره و برای وی در مسئولیت اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم، موفییت روز افزون مسئلت نمود.

سپس دکتر کشتکار معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر ادیبان معاون سلامت دامپزشکی استان به ترتیب پیرامون خصوصیات اخلاقی و سازمانی «دکتر کردآبادی» سخن گفتند و با اشاره با بحران شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سال های 95 تا 97 در سطح تعدادی از واحدهای پرورش طیور استان، عبور از این بحران را مرهون زحمات دکتر کردآبادی و همکاران ایشان عنوان نمودند و از خدمات ارزنده وی در زمان تصدی این پست، تشکر و قدردانی نمودند.

هریک از معاونین دامپزشکی استان نیز تخصص و تجربه را از ویژگی های بارز دکتر بدیعی عنوان نمودند و  برای وی در سمت جدید، سلامتی و توفیق خدمتی سرشار از نشاط و توکل الهی مسئلت نمودند.

سپس دکتر مصطفی کردآبادی از همراهی و همدلی یکایک مسئولین و کارشناسان بخش طیور دامپزشکی استان در حوزه دولتی و بخش خصوصی تشکر و قدردانی نمود و مسئولیت جدید را ادامه راه خدمت دانست.

وی به برخی اهداف و طرح های استانی و ملی تحقق یافته در مسئولیت 5 ساله خود اشاره و موفقیت های بدست آمده را حاصل یک کار علمی جمعی، تلاش شبانه روزی همکاران و تعامل خوب انجمن ها و اتحادیه های مرتبط دانست و از آنان نیز قدردانی نمود.

در ادامه دکتر بدیعی ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد مدیرکل دامپزشکی استان، به برخی تجریبات کسب شده در مسئولیت های پیشین اشاره و ضمن درخواست ادامه همکاری و ارائه پیشنهادات و راهکاری های اجرایی از سوی دکتر کردآبادی، تعامل و همکاری یکایک مسئولین  وکارشناسان فنی مرتبط در تمامی سطوح را خواستار شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از سوی مدیرکل دامپزشکی استان به دکتر کردآبادی از ایشان تقدیر و وی به سمت مسئول واحد آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم منصوب شد.

دکتر موحدی با اعطای حکمی نیز دکتر عباس بدیعی را به سمت سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم اداره کل دامپزشکی استان اصفهان منصوب نمود.

 دکتر عباس بدیعی دارای مدرک تخصصی بیماری های طیور بوده و ریاست شبکه دامپزشکی در شهرستان های فریدونشهر، فریدن، چادگان، بویین میاندشت، کارشناس اداره کل دامپزشکی استان گیلان، کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد، کارشناس و معاونت اداره بهدشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان اصفهان را به ترتیب در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
4
آفرین به همکاران اصفهان که همه کارها و مراسمشون با دیسیپلین خاصی برگزار می شود
محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
با سلام.تکلیف دکتر کردآبادی عزیز چی شد.انسان بسیار شریفی است.
نظر شما
ادامه