کد خبر: ۶۷۷۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مراسم تقدیر و تشکر از بازرسان بهداشتی طرح تشدید نظارت ویژه شب یلدا در روز شنبه 4 دی 1400 با حضور مدیر کل دامپزشکی استان و در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، مراسم تقدیر و تشکر از بازرسان بهداشتی طرح تشدید نظارت ویژه شب یلدا در روز شنبه 4 دی 1400 با حضور مدیر کل دامپزشکی استان و در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان کردستان برگزار شد.

این جلسه که با حضور «دکتر مجتبی ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی استان کردستان، معاونین، روسای ستادی و کارشناسان و بازرسانی که در اجرای عملیات نظارت بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی حضور داشتند برگزار شد.

در ابتدا رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی کردستان گزارشی از عملکرد اجرای طرح تشدید نظارت در شب یلدا را ارائه نمود.

در ادامه جلسه دکتر ورمقانی مدیر کل دامپزشکی کردستان افزود محدودیت های تردد ناشی از ویروس کرونا، سرما و دوری و نزدیکی محل ماموریت و... هیچکدام عاملی برای خدمات رسانی کمتر به هم استانی ها نشد و تنها عشق به خدمت به مردم عزیز و همدلی و تلاش شبانه روزی بود که ظرف 5 روز تعداد 4746 مورد بازدید، از مراکز عرضه و کشف و ضبط بیش از 4606 کیلو گرم را به ثبت رساند.

وی تشکیل 75 پرونده برای متخلفین این حوزه و ارجاع به مراجع قضایی را نشان از جدیت، شفافیت کار و مماشات نکردن با بر هم زنندگان سلامت شهروندان برشمرد و افزود اعتقاد مردم و شهروندانی که در هنگام بازرسی از مراکز عرضه، پرسنل دامپزشکی را می بینند که صریح و قاطعانه فرآورده های غیر قابل مصرف را کشف و ضبط می نمایند این است که با این نظارت های سرزده و البته سخت گیرانه از تهیه و مصرف فرآورده های خام دامی سالم مطمئن هستیم.

گفتنی است در پایان مراسم از تمامی بازرسان اداره کل دامپزشکی استان کردستان شرکت کننده در طرح، به ویژه اکیپ اعزامی به شهرستان قروه که در جریان بازدید هفته قبل از یک واحد صنفی متخلف مورد هتاکی و ضرب و شتم متصدی مربوطه قرا گرفت با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
نا آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
4
0
قابل توجه بقیه استان ها....البته اون ها هم تقدیر میکنن....بعد از کلی دوندگی و بی خوابی و تهدید و توقیف و کشف و دستگیری فرد متخلف که در سطح کشور تولید و توزیع شیر تقلبی انجام می داد...اداره کل کارت هدیه 150 هزار تومانی فرستاد...خدایی نمیدونستم یادگاری نگه دارم یا بده به آدم نیازمند....آخرم قند و چایی شد و نوش جون همکاران:)....همچین ریخت و پاش هایی داریم
نظر شما
ادامه