کد خبر: ۶۷۸۲۵

حکیم مهر: رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی کردستان گفت:۳۳۰  کیلوگرم مرغ فاسد از سردخانه فرآورده‌های خام دامی یکی از بیمارستان‌های استان کشف وضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد طاهر پارسافر» رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی کردستان اظهار داشت: در بازدید بازرسان بهداشت عمومی دامپزشکی از محل سردخانه فرآورده‌های خام دامی یکی از بیمارستان‌های استان ۳۳۰ کیلوگرم مرغ غیر قابل مصرف و فاسد کشف و ضبط شد.

 پارسافر اظهار داشت: پس از هماهنگی لازم، نسبت به معدوم سازی مرغ‌های فاسد کشف شده اقدام و در ادامه پرونده‌ای برای تصمیم گیری نهایی توسط مرجع قضایی تشکیل شد.

پلمب یک رستوران معروف در شهرستان قروه

کامبیز نجفی رییس شبکه دامپزشکی قروه اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف از یک رستوران معروف در شهرستان قروه کشف، ضبط و معدوم شد.

نجفی افزود: در پی گزارش مردمی و در معیت نمایندگان دادستانی، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و عوامل نیروی انتظامی شهرستان  به محل این رستوران اعزام و در بازرسی از زیر زمین این رستوران معروف در شهرستان قروه، مقدار ۳۰۰ کیلو گرم انواع گوشت مرغ، قرمز و چربی‌های غیر قابل مصرف و فاسد کشف و ضبط شد و پرونده‌ای برای ادامه بررسی این تخلف آشکار تشکیل و تنظیم و تحویل مقام قضایی گردید.

او ادامه داد: مرجع قضایی با توجه به اهمیت موضوع و حساسیت کار، دستور به معدوم سازی کشفیات داده و از طرفی نیز حکم پلمب واحد یاد شده تا اطلاع ثانوی را صادر نمود که در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۰ در حضور نمایندگان ادارات ذینفع اجرا شد.

 

نظر شما
ادامه