کد خبر: ۶۷۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: ۵ تن آلایش دامی غیر بهداشتی و فاسد از یک واحد گاوداری در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر عباس آغاز» رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: در بازرسی از یک واحد گاوداری در جوار شهر گوگ تپه ۵ تن آلایش دامی خوراکی و صنعتی غیر بهداشتی شامل (کله و پاچه، دل، جگر، قلوه، زبان، معده) در ۲ یخچال کشف شد که قرار بود بعد از نگهداری به واحد‌های صنعتی فرستاده شود.

آغاز گفت: بعد از پلمب این واحد گاوداری غیرفعال شد و مالک این واحد به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی گفت: امسال نیز بیش از ۳۷ هزار و ۱۸ کیلوگرم انواع گوشت و فرآورده خام دامی فاسد در این شهرستان از چرخه مصرف خارج شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد از عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان فرآورده‌های خام دامی این شهرستان خواست ضمن رعایت اصول بهداشتی و قوانین موجود با گروه‌های نظارت دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

وی از شهروندان نیز خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ این شبکه اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود و از خرید گوشت دام از قصابان دوره‌گرد و گوشت‌هایی که ممهور به مهر دامپزشکی نباشند، خودداری کنند.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
3
با سلام و احترام
از زحمات همکاران دامپزشکی شهرستان مهاباد و رئیس شبکه آقای دکتر آغاز بسیار سپاسگزاریم .تلاش برای سلامتی و بهداشت مردم قابل تحسین است.
نظر شما
ادامه