کد خبر: ۶۸۳۷۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
مورد عجیب دامپزشکی لرستان:
ماجرا از آنجا شروع شد که «دکتر علی حسنوند» در گفت‌وگو با روابط عمومی اداره کل دامپزشکی لرستان، از کشف و ضبط ۱۷ قلم داروی خارجی قاچاق از دو داروخانه دامپزشکی در پلدختر خبر داد ...
 

حکیم مهر: در موردی عجیب، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پلدختر اظهارات رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان لرستان را تکذیب کرد!

به گزارش حکیم مهر، ماجرا از آنجا شروع شد که «دکتر علی حسنوند» رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان لرستان در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره کل، از کشف و ضبط ۱۷ قلم داروی خارجی قاچاق از دو داروخانه دامپزشکی در شهرستان پلدختر خبر داد.

هنوز ۲۴ ساعت از انتشار این اظهارات در پایگاه اطلاعرسانی اداره کل دامپزشکی استان لرستان نگذشته بود که «رسول حقگو کرموند» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پلدختر در گفت‌وگو با پایگاه خبری سفیر لرستان، اظهارات رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان را تکذیب کرد و گفت: هیچ داروی خارجی قاچاقی در داروخانههای دامپزشکی پلدختر کشف نشده و کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی لرستان در بازدیدهای خود به چنین موردی برخورد نکردند!

متن این دو خبر، عیناً به شرح زیر است:

کشف و ضبط مقدار قابل‌توجهی داروی خارجی خارج از چرخه نظارت دامپزشکی

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی لرستان از کشف و ضبط مقادیری داروی قاچاق و خارج ازچرخه دامپزشکی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، «دکتر علی حسنوند» رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی لرستان گفت: طی بازدید کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی لرستان از سطح داروخانههای دامپزشکی سطح شهر پلدختر، تعداد ۱۷ قلم داروی خارجی قاچاق خارج از چرخه نظارت دامپزشکی از دو داروخانه این شهرستان کشف و ضبط گردید.

وی افزود: به همین منظور مقرر گردید اداره دامپزشکی شهرستان پلدختر برابر صورتجلسه تنظیمی، این دو داروخانه را به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی نماید؛ همچنین از طریق نظام دامپزشکی استان به عنوان یک تخلف صنفی پیگیری لازم به عمل آید تا برابر مقررات برخورد قانونی لازم با آنها به عمل آید.

دکتر حسنوند گفت: متاسفانه چند وقتی است عرضه داروهای خارجی خارج از چرخه نظارت دامپزشکی زیاد شده است و سودجویان در این راستا با انواع ترفندها سعی در فروش این داروها را دارند. با توجه به اینکه منبع و ماده موثره این داروها مورد تایید سازمان دامپزشکی نمیباشد، لذا به دامداران عزیز توصیه می شود اگر قصد استفاده از داروهای خارجی را دارند، حتماً از داروهای خارجی که با نظارت و تایید دامپزشکی وارد و پخش می شوند استفاده نمایند و داروهای خارجی که لیبل نظارت دامپزشکی روی آنها درج شده است را خریداری نمایند.

وی یادآور شد: در صورت شک به داروی خارجی از چرخه نظارت با در دست داشتن دارو به نزدیکترین اداره دامپزشکی مراجعه نمایند .

تکذیب خبر کشف داروی قاچاق در داروخانههای دامپزشکی پلدختر

رییس اداره دامپزشکی پلدختر گفت: خبر کشف داروی قاچاق و خارج از چرخه نظارت دامپزشکی در دو داروخانه این شهرستان کذب است.

 در پی درج خبری مبنی بر کشف و ضبط ۱۷ قلم داروی قاچاق خارجی در دو داروخانه پلدختر در رسانهها، «رسول حقگو کرموند» شامگاه پنجشنبه در تماس تلفنی و پیگیری خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان اظهار کرد: هیچ داروی خارجی قاچاق در پی نظارتها در داروخانههای دامپزشکی پلدختر کشف نشده و کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی لرستان در بازدیدهای خود به چنین موردی برخورد نکردند.

 گفتنی است؛ خبر کشف و ضبط ۱۷ قلم داروی قاچاق خارجی در پی نظارت و بازدید کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی لرستان در دو داروخانه پلدختر، پیش از این در رسانهها منتشر شد که رییس اداره دامپزشکی پلدختر آن را رد کرد.

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
علی حسنوند مسئول اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی لرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
7
19
با سلام خدمت خوانندگان محترم به استحضار می رساند که خبر کشف و ضبط ۱۷ قلم داروی قاچاق و خارج از چرخه نظارت دامپزشکی از دو داروخانه سطح شهرستان پلدختر صد در صد صحت دارد و مستندات آن هم ( شامل لیست داروها که به امضا متصدی داروخانه و ممهور به مهر داروخانه هم هست و به امضا کارشناسان بازدید کننده رسیده ) موجود می باشد. در صورت لزوم بارگذاری خواهد شد.حکیم مهر هم با آب و تاب تمام و با تصویری مبنی بر یک اتفاق عجیب و غریب و صرفا با استناد به خبر تمام کذب یک سایت محلی کل خبر را زیر سئوال برده.از حکیم مهری های محترم انتظار داریم لا اقل از صحت و سقم اخبار اطلاع پیدا بکنید و بعد خبر را انتشار بدید.بهتر بود تماسی با بنده و یا خود رئیس اداره دامپزشکی پلدختر برقرار میکردید و بعد خبر را انتشار میدادید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
در متن اشاره شده که طی گفتگوی مسئول شبکه پلدختر با پایگاه خبری به کذب بودن اشاره شده پس نیازی به تماس با نامبرده نمیباشد و نقل قول نامبرده رو انعکاس داده حکیم مهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
حالا بعد این همه بحث و تکذیب این موضوع این همه مهم هست واقعا؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
4
0
سلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
1
6
در استان لرستان همه چیز پیچیده و عجیب و غریب است. تعجب نکردم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
جای عجیب و غریب این متن اینه که بین گفته رییس شبکه و اداره کل تناقض پیش اومده که در جاهای دیگه با هم در سازش هستن ............
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
4
0
جناب حسنوند چرا دید شما همیشه برعکسه ، چرا فکر نمیکنید این یک فرصت مناسبه برای شما تا علاوه بر تصحیح خبر به سایر موارد موجود در حوزه مدیریت خودتون هم تو رسانه بپردازید البته من حق رو به شما میدم چون آن زمان که یکی بود تو استان شما که دوازده سال مدیر کل بود و تمام هنرش این بود که هیچ صدایی از هیچ کس و هیچ کجا بلند نشه خوب شما هم به این روش عادت کردید اون مدیر الآنم در یک جای اعیان نشین تهران همین رویه را دارد شما رویه تان را عوض کنید و مدیر صداخفه کن اتوماتیک نباشید و از ایجاد بحث در مورد حوزه کاریتان استقبال کنید البته تا زمانی که مسئول هستید خیلی ها بعد از رفتنشان از مسیولیت شروع به حرف زدن میکنند که فایده ندارد
نظر شما
ادامه