کد خبر: ۶۸۳۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: در دهه مبارک فجر و در راستای ارائه خدمات بهداشتی دامپزشکی و با حضور مدیرکل و مسئولین دامپزشکی و رئیس نظام دامپزشکی استان، یک واحد درمانگاه دامپزشکی درمنطقه هامون افتتاح گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، در سومین روز از ایام‌مبارک دهه فجر، مدیرکل و مسئولین دامپزشکی استان و رئیس نظام دامپزشکی استان به شهرستان هامون سفر کردند و ضمن حضور در مزار شهدای گمنام، به جا آوردن آیین غبارروبی و عطرافشانی و دیدار با خانواده شهدا، در مراسم افتتاح درمانگاه دامپزشکی شهر علی اکبر حضور یافتند.

«دکتر مهدی حسینی» گفت: منطقه هامون از گذشته به عنوان قطب دامداری و دامپروری سیستان بوده است و ارائه خدمات بهداشتی دامپزشکی به دامداران، روستاییان و عشایر این مناطق از ضروریات است چرا که حفظ سرمایه های دام بومی و کمک به سلامت و امنیت غذایی در استان نیازمند رسیدگی بهداشتی و تامین سلامت جمعیت های دامی است.

وی افزود: با احداث درمانگاه دامپزشکی در این منطقه دسترسی به خدمات بهداشتی دامپزشکی همچون واکسیناسیون، معاینه و درمان دام و مشاوره  درخصوص بیماری های دامی به راحتی در دسترس دامداران و روستاییان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این درمانگاه با اعتباری حدود ۳ میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی احداث و راه اندازی گردیده و زمینه اشتغال برای ۳ نفر را فراهم نموده است.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
با 300 میلیون تومان تنها میتوان پول پیش کرایه مطب را تامین کرد. اینهمه تبلیغات برای چه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
این سیصد رو یه دیستگاه می خریدی یا یه سوپر مارکت مشدی می زدی از سرمایه گذاری ات پشیمون نمی شدی ولی این کلینیک هم پول رو هدر می ده هم اعصاب و هم روان رو.دامپزشکی مرده،تا وقتی قبول نکنید همچنان این پول های نازنین رو حیف و میل خواهید کرد.
نظر شما
ادامه