کد خبر: ۶۸۳۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: عدم توجه به تذکرات بهداشتی کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی منجر به پلمپ دو واحد کشتارگاه طیور با حکم مقام محترم قضایی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر رامین سمیعیان» افزود: یکی از کشتارگاههای طیور استان علی‌ رغم تذکرات مکرر مبنی بر رفع نواقص بهداشتی و اقدام به تمدید پروانه بهداشتی بدون توجه به تذکرات داده شده اقدام به فعالیت می‌نمود که با اعلام اداره دامپزشکی شهرستان به دستگاه قضایی و بی‌توجهی مسئولین کشتارگاه به مهلت دو ماهه‌ ای که قاضی پرونده به جهت دریافت پروانه بهداشتی به مدیر کشتارگاه داده بود، منجر به صدور حکم پلمپ کشتارگاه گردید که دیروز مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۴با همراهی مامورین محترم انتظامی حکم اجرا گردید و با پلمپ کشتارگاه از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

در مورد دیگر نیز که با بازرسی‌های سرزده از کشتارگاه موارد متعدد نقض ضوابط بهداشتی مشاهده گردید که با درخواست از مقام محترم قضایی واحد مذکور تا رفع نواقص بهداشتی پلمپ گردید.

سمیعیان در ادامه تصریح کرد:کارشناسان ادارات دامپزشکی به عنوان متولیان اصلی حفظ بهداشت و امنیت غذایی فراورده‌های خام دامی موظفند ضمن انجام بازدید‌های منظم از واحدهای تولید، فراوری و عرضه فرآورده‌های خام دامی و بررسی شرایط بهداشتی آن‌ها اقدام به شناسایی تخلفات و تذکر آن به صاحبان این مراکز نموده و رفع این موارد را پیگیری نمایند. علاوه بر آن بازرسین ادارات دامپزشکی موظفند در صورت مشاهده عدم رفع نواقص و تکرار تخلفات بهداشتی در یک واحد مورد بازرسی با همکاری نیروی محترم انتظامی و دستور دستگاه محترم قضایی اقدام به پلمپ آن واحد صنفی نمایند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
3
4
دکتر سمعیان از نیروهای فعال و توانمند هستن ..خدا نگهدارتون باشه
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
0
1
خیلی جالبه
گفتن تا رفع نواقص بهداشتی پلمپ گردیده است.
حتما ارواح نواقص بهداشتی رو برطرف می کنند؟؟؟
نظر شما
ادامه