کد خبر: ۶۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  در حالی که قرار بود دکتر سید محمد آقامیری به نمایندگی از سازمان نظام دامپزشکی و با عنوان "نقش بخش خصوصی دامپزشکی در کنترل و پیشگیری از هاری" در همایش روز جهانی هاری سخنرانی کند اما وی در این همایش حضور نیافت.

مجری مراسم با بیان اینکه برای ایشان وقتی جهت سخنرانی در نظر گرفته شده بود از عذرخواهی دکتر آقامیری خبر داد و البته دلیل عدم حضور وی را هم بیان نکرد.

با توجه به حضور مقامات ارشد نیروی هوایی ارتش، جمعی از پزشکان متخصص و شاغل در بیمارستان بعثت، جانشین فرمانده بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ارتش و تنی چند از مسئولین وزارت بهداشت، فرصت مناسبی برای معرفی حرفه دامپزشکی فراهم بود که این فرصت بدین ترتیب از دست رفت!

با توجه به هماهنگی صورت گرفته از قبل به گفته مجری همایش، انتظار می‎رفت دکتر آقامیری در این همایش حضور یابد و یا در صورت عدم حضور پیامی صادر یا حداقل جانشینی برای سخنرانی معرفی کند که چنین اتفاقی نیفتاد.

گفتنی است در حالی موضوع سخنرانی دکتر آقامیری به بخش خصوصی دامپزشکی مربوط بود که اخیراً در نشریه مرداد ماه سازمان نظام دامپزشکی با چاپ تصویری از مقدمه یک مصاحبه ، وی نابغه جوانی معرفی شده که اقتصاد بخش خصوصی دامپزشکی را متحول کرده است.

همایش روز جهانی هاری همزمان با 28 سپتامبر (6 مهر) به میزبانی بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

در این همایش که جمعی از دامپزشکان، پزشکان، نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از مقامات و فرماندهان نیروی هوایی ارتش حضور داشتند سخنرانان به بیان مطالبی درباره زوایای مختلف اهمیت کنترل و مبارزه با بیماری هاری پرداختند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گلچین
|
-
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
0
0
بله ............آدم تعجب میکنه ..........................
نظر شما
ادامه