کد خبر: ۶۸۶۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر


حکیم مهر: معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به محض اطلاع از وقوع حادثه برای مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل که توسط سگ نگهبان یک دامداری ایجاد و از ناحیه ساق پا دچار جراحت شده بود، با وی تماس گرفت و جویای حال وی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سیّد محمّد آقامیری»، معاون وزیر و رئیس این سازمان، امروز پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ به محض اطلاع از اینکه سگ نگهبان یک دامداری، پای «دکتر بهلول تکلوی»، مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل را گاز گرفته و جراحت قابل توجهی به پای ایشان وارد شده است، جهت تسکین روحیه «دکتر بهلول تکلوی» که به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه دامپروری استان از یک دامداری در حومه شهرستان اردبیل بازدید داشت، جویای حال وی شد.

در این تماس، دکتر آقامیری ضمن تشکر از انجام وظایف نظارتی مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل، در جریان جزییات نحوه وقوع این حادثه ناگوار و حال عمومی نامبرده قرار گرفت و برای سلامتی سریع تر دکتر بهلول تکلوی آرزوی شفای عاجل کرد.

گفتنی است مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل که به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه دامپروری استان به همراه نمایندگانی از استانداری و نظام مهندسی کشاورزی از یک دامداری در حومه شهرستان اردبیل بازدید می‌کرد در حین بازدید به دلیل عدم مهار مناسب سگ نگهبان توسط صاحب دامداری  و بر اث گاز گرفتگی از ناحیه ساق پای چپ دچار آسیب و جراحت شد.

«دکتر بهلول تکلوی» پس از این حادثه به اورژانس بیمارستان فاطمی منتقل و پس از اقدامات درمانی و تزریق واکسن‌های لازم با حال عمومی مساعد ترخیص شده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
دکتر
|
United States of America
|
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
3
لطفا در ارتباط با عملکرد مدیران کل و رضایت کارمندان و ارباب رجوع تحقیق و نظر سنجی کنید تا هم مدیران لایق تشویق شوند هم افراد بی کفایت عوض شوند
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
1
مدیریت محترم کانال حکیم مهر
وقتی مطلبی را منتشر می نمایید اگر هدف شما ارتقای دامپزشکی کشور هست لطفا نظرات مخالف و موافق هر دو را را منتشر کنید تا مسئولان نسبت به اصلاح وضعیت خویش و مدیران اقدام نمایند و از سانسورهای بی مورد و غیر سازنده خودداری نمایید. سپاسگزارم
نظر شما
ادامه