کد خبر: ۶۸۶۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: اسکلت جانوری در کجور کشف و همزمان فرضیه زندگی موجودات عجیب در منطقه قوت گرفت اما این اسکلت مرموز متعلق به چه جانوری است؟

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی در فضای مجازی به همراه مطلبی در حال بازنشر گسترده است با این عنوان که در منطقه جنگلی دلسم کجور نوشهر که محلی‌ها آن را مسرو می‌گویند اسکلتی به طول دو متر و بیست سانتی متر پیدا شده که شبیه اسکلت دایناسور‌ها است.

در این متن ادعا شده است که موضوع کشف این اسکلت به محیط زیست گزارش شد و ماموران محیط زیست سریعا به محل اعزام و اسکلت را از منطقه خارج کردند اما اهالی می‌ترسند که شبیه این موجود ناشناخته باز هم در منطقه وجود داشته باشد.

«کوروس ربیعی» رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش مازندران می‌گوید: فیلم مذکور از طریق محیط بانان منطقه به محیط زیست استان ارسال و نتایج بررسی از روی فیلم و عکس نشان می‌دهد این اسکلت متعلق به یک قلاده سگ است که هیچ ارزش تحقیقاتی هم ندارد.

او در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران افزود: با قاطعیت اعلام می‌کنم این اسکلت حتی متعلق به سگ سانان یا گربه سانان دیگر مانند شغال، روباه، گرگ و .. نیست و شکل جمجمه، پوزه و اسکلت بندی آن نشان می‌دهد قطعا این اسکلت یک قلاده سگ است.

ربیعی می‌گوید:، چون دست‌های این اسکلت در صحنه‌ای که تصویربرداری شده است وجود ندارد مردم تصور می‌کنند این اسکلت متعلق به موجود ناشناخته باید باشد که اصلا درست نیست.

خرداد ماه امسال نیز تصویری مشابه با عنوان ردپای اژدهای سام در چورت ساری در فضای مجازی منتشر شده بود اما محیط زیست اعلام کرده بود با بررسی‌های اولیه مشخص شد اسکلت پیدا شده متعلق به گونه ای از سگ سانان مانند شغال یا گرگ است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
آقا سگ چیه؟!
یزارید یکم مردم قوه تخیلشون تقویت بشه!
تو این اوضاع کرونا و گرونی یکم سرگرمی و هیجان لازمه!
والا
نظر شما
ادامه