کد خبر: ۶۸۴۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: شب گذشته در پی پخش فیلمی در فضای مجازی حوزه شهرستان نوشهر، شایعه پیدا شدن اسکلت تازه دایناسور در بخش کجور مازندران همگان را دچار حیرت و شگفتی کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از سلام نو، آنچه در این فیلم توضیح داده می‌شود اینکه این اسکلت در حوزه روستای دَلَسم بخش کجور نوشهر در حاشیه جنگلی جاده منتهی به این روستا مشاهده شده است و با اسکلت دایناسور مو نمی‌زد و طول آن دو متر و ۲۰ سانتی‌متر تخمین زده شد.

همچنین آورده شده است که لاشه آن تازه بوده به طوری که مویرگ‌های قرمزش روی اسکلت مشخص است و این نشان می‌دهد به تازگی توسط حیوانات درنده و وحشی شکار و خورده شده است.

به همین منظور برای روشن شدن موضوع این فیلم با رئیس محیط‌زیست شهرستان نوشهر تماس گرفتیم و ماجرا را جویا شدیم.

«کامبیز محسن سلطانی» در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: من هم دیشب این فیلم را در فضای مجازی دیدم و طبق وظیفه‌ای که داشتیم، بلافاصله موضوع را با کارشناسان خِبرِه سازمان محیط‌زیست کشور و استان مازندران در میان گذاشتم.

وی ادامه داد: کارشناسان سازمان محیط‌زیست کشور و استان مازندران پس از بررسی‌های دقیق، نظرشان بر این است که اسکلت مورد بحث، اصلاً مربوط به دایناسور نیست و ادعای مشاهده دایناسور از سوی کارشناسان کاملاً رد شده است.

رئیس محیط‌زیست شهرستان نوشهر تصریح کرد: بنا به نظر کارشناسان، این فقط اسکلت یک سگ است و ربطی به دایناسور ندارد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عسگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
0
0
این بچه دایناسور است وسگ دو مترو بیست سانت نداریم تخم دایناسور حتما در آب بوده وجای رشد داشته
نظر شما
ادامه