کد خبر: ۶۸۶۶۶

حکیم مهر: ضمن تبریک انتصاب به فرماندار جدید، مراسم معارفه رییس جدید شبکه دامپزشکی شیروان صورت گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل خراسان شمالی، در مورخه 1400/12/2 «دکتر حمید رمضانی» مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی ضمن دیدار با سرپرست جدید فرمانداری شیروان دکتر دولت اسماعیل زاده و تبریک انتصاب ایشان طی مراسمی در فرمانداری شهرستان با حضور جمعی از مسئولین و بهره برداران شیروان، تکریم «دکتر سید سامان بربند» و معارفه «دکتر حسن ایزانلو» سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شیروان صورت گرفت.

دکتر رمضانی با اشاره به وظایف دامپزشکی در حفظ و حراست از سرمایه دامی و ارتقا بهداشت و سلامت جامعه ، پیشرفت شاخص سلامت دامی و نقش دامپزشکی در افزایش عمر اقتصادی دام ، توسعه صنعت دامداری و ریشه کن کردن برخی از بیماریها خواستار همکاری جهت حمایت از صنعت دامداری شهرستان و استان شد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر بربند در دوران تصدی مسئولیت شبکه و آرزوی توفیقات روزافزون، انتصاب دکتر ایزانلو را تبریک و ایشان را ملزم تلاش هرچه بیشتر در راستای خدمت به شهرستان کرد.

دکتر اسماعیل زاده ضمن تشکر فراوان از عملکرد دکتر بربند و رضایت فرمانداری شهرستان از نامبرده، انتصاب دکتر ایزانلو را تبریک و یادآور نیاز حمایت شهرستان شیروان به جهت داشتن دام فراوان شد. 


نظر شما
ادامه