کد خبر: ۶۸۷۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر حسین رشیدی» مدیر کل دامپزشکی استان کرمان اعلام کرد: لازم است مدیران وظایف خود را بمنظور بهبود اهداف دامپزشکی بنحو احسنت انجام داده و در این مسیر با رویکرد حرفه‌ای خود کارکنان خود را در مسیر توسعه و ارتقای دامپزشکی یاری دهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، وی افزود: عملکرد مدیران با توجه به وظایف خطیر و وقفه ناپذیر و اقدامات موثر دامپزشکی در سطح جامعه در تدوین نقشه راه سلامت استان بسیار موثر خواهد بود و لذا بار دیگر بر انجام مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه کاری و پیگیری تا حصول نتیجه تاکید کرد.

دکتر رشیدی خاطر نشان کرد: لازم است دستورالعمل ها و بخش نامه هایی که به روسا ارسال می گردد موشکافانه بررسی و در اسرع وقت پاسخ داده شود.

این مقام مسئول بیان کرد: خلاقیت و نوآوری لازمه و پیش درآمد توسعه و پیشرفت و تعالی یک سازمـان بوده و لذا مدیران با آگاهی و بهره گیری از ایده های کارکنان در راستای بهبود عملکرد سازمان قدم بردارند.

وی بیان کرد: مدیران باید مسؤولیت‌پذیر بوده و نسبت به رفتار و اعمال خود پاسخگوی جامعه و مردم باشند و دغدغه‌ای بجز مشارکت برای توسعه همه‌جانبه اهداف سازمانی نداشته باشند

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان بیان داشت: کارکنان نیز با مطالبه گری سالم از مدیران و بیان مشکلات و دغدغه های خود و نیز ارائه پیشنهاد سازنده با راهکار، مدیران را در راستای نیل به اهداف مجموعه و بهبود عملکردی و رفع نقاط ضعف یاری نمایند و باعث تحول عملکردی گردند.

دکتر رشیدی بیان کرد: نیروهای این اداره کل، در انجام وظایف خود با سختی‌های بسیاری روبرو هستند ولی با این وجود مدیران و کارکنان جهادی این مجموعه تمام تلاش خود را می کنند تا مواد غذایی سالم و بهداشتی به دست مردم برسد.

وی در این رابطه افزود: کمبود نیروی انسانی و به ویژه تعداد کم خودروهای عملیاتی از مهم ترین مشکلات مشهود دامپزشکی استان می باشد.

دکتر رشیدی با اعلام اینکه کنترل، نظارت و حفظ سلامت فرآورده های خام دامی و به تبع آن حفظ سلامت مصرف کنندگان از اولویت های اصلی دامپزشکی می باشد، از مسئولان استان درخواست نمود که در تخصیص اعتبارات تملک دارائی و پوشش نقدینگی ان از منبع استانی و اعلام تخصیص در منبع نفت و گاز  به این اداره کل توجه ویژه شود و مساعدت بیشتر صورت گیرد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
....ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
1
حتما قربان ،
شما فقط دستور بدهید
آخه کی با ۴ میلیون حکم حقوقی میتونه بهره وری داشته باشه؟ ها؟؟
ناآشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
1
رویکرد حرفه ای کیلویی چنده؟؟؟ وقتی جبیت خالی و سرت جلوی زن و بچت زیره....نفست از جای گرم در میاد...
نظر شما
ادامه