کد خبر: ۶۸۹۶۹

حکیم مهر: مدیر عامل صندوق قرض الحسنه کارکنان دامپزشکی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: در سال ۱۴۰۰ با تصویب ۹۸ فقره وام قرض الحسنه به اعضای صندوق مذکور مبلغ ۳۴ میلیارد و ۵۰۵ میلیون و هشتصد هزار ریال وام به اعضا پرداخت گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، «جعفر رشیدی» گفت: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ به میزان 2/5 برابر پس انداز هر یک از اعضا و تا سقف 600 میلیون ریال وام قرض الحسنه با کارمزد صفر درصد و در ۶ ماهه دوم سال گذشته نیز به میزان 2/5 برابر پس انداز و تا سقف 800 میلیون ریال وام برای متقاضیان تصویب و پرداخت کردید.

رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه کارکنان اداره کل دامپزشکی استان ایلام افزود: با تعامل و همکاری اعضای محترم صندوق مذکور که شامل کارکنان و بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری، هیئت‌ مدیره توانسته اند نسبت به پرداخت مبلغ مذکور اقدام نمایند.

رشیدی یادآوری نمود برنامه هیئت مدیره برای سال ۱۴۰۱ پرداخت به میزان 2/5 برابر پس انداز و تا سقف یک صد میلیارد ریال و در ۶ ماهه دوم نیز 2/5 برابر پس انداز و تا سقف یک میلیارد و دویست میلیون ریال وام با کارمزد صفردرصد پرداخت خواهد شد. یادآوری می نماید مدت زمان بازپرداخت وام مذکور ۲۵ ماه بوده و به سپرده‌ها می افزایدسودی تعلق نمی گیرد.

 

نظر شما
ادامه