کد خبر: ۶۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  مدیرکل دامپزشکی استان تهران با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به ارائه توضیحاتی درباره عرضه مرغ بسته‌بندی شده در تهران پرداخت.

دکتر محمدرضا حزبئی که عصر دوشنبه یازدهم مهرماه سالجاری در برنامه زنده "به خانه برمی‌گردیم" شبکه 5 سیما حضور یافته بود ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن روز دامپزشکی، از اقبال عمومی به عرضه مرغ بسته بندی شده خبر داد.

وی گفت : اجرای طرح عرضه مرغ بسته‌بندی شده در سطح کشور نشانه اقبال عمومی به این طرح است و در تهران هم تعدادی از مغازه‎ها و کلیه میادین میوه و تره‎بار شهرداری مرغ گرم را بصورت بسته‎بندی شده عرضه می‎کنند.

این دامپزشک مسئول افزود : هم‎ اکنون در تهران بسته‎بندی مورد اقبال مردم مات است و بر اساس دستورالعمل جدید قرار است مرغ در بسته‎بندی‎های قابل رؤیت و شفاف عرضه شود.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران در بخشی از برنامه به دلیل پخش توصیه‎های تصویری درباره بیماری تب مالت ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه انتقال عامل تب مالت به انسان، به مردم توصیه کرد از مصرف لبنیات غیرپاستوریزه برای جلوگیری از ابتلاء به این بیماری بپرهیزند.

گفتنی است اجرای این بخش از برنامه بعهده دکتر محمد نظری بود.

وی که دامپزشک است در ابتدای این بخش به سال جهانی دامپزشکی اشاره کرد و از قرارگرفتن در آستانه روز ملی دامپزشکی خبر داد.

دکتر نظری همچنین فعالیت اداره کل دامپزشکی استان تهران را در راستای تأمین سلامت شهروندان توصیف نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران نیز در این برنامه هنگام ارائه توضیحات درباره عرضه مرغ بسته بندی شده و همچنین بیماری تب مالت از تسلط خوبی برخوردار بود.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
a
|
-
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
0
0
پخش مرغ و انواع ماهی و بوقلمون باقیمت مناسب در سراسر استان اصفهان .شاهین شهر.مورچه خورت .میمه و شهرهای حومه

کلیه ی سفارشات مجالس شما پذیرفته می شود.برای کسب اطلاع بیشتربا مدیریت آقای رنجبرتماس بگیرید.باتشکر۰۹۱۳۳۱۲۶۱۳۷
نظر شما
ادامه