کد خبر: ۶۹۲۲۶

حکیم مهر: رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر از جانمایی کمپ جدید سگ‌های بلاصاحب در خارج از شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «حمیده خاتون هلال بحر» صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه‌ای پیرامون سگ‌های بلاصاحب با حضور دستگاه‌های متولی به ریاست معاون سیاسی فرمانداری بوشهر در محل این فرمانداری برگزار شد.

وی افزود: در این نشست گزارشی از روند جمع آوری سگ‌ها ارائه شد که از مدت حضور پیمانکار تا کنون ۸۰۰ قلاده سگ بلاصاحب جمع آوری شده و ۵۰ قلاده نیز عقیم سازی شده که جا دارد از تلاش‌های برخی دوستداران حیوانات در همکاری با شهرداری در اجرای طرح قدردانی شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر با تقدیر از اداره دامپزشکی در گند زدایی کمپ و واکسیناسیون سگ‌ها گفت مقرر شده معاینات هفتگی نیز توسط دامپزشک صورت گیرد.

هلال بحر تصریح کرد: جمع آوری سگ‌ها در برخی مناطق نیاز به همکاری نمایندگان آن منطقه دارد که درخواست شد در اسرع وقت هماهنگی‌های لازم با سازمان پسماند صورت گیرد.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه با مشکل سگ‌های بلاصاحب شهرها و مناطق اطراف بوشهر نیز مواجه بوده و آنها فاقد یک‌کمپ بوده و جانمایی کمپ کمپ فعلی در بوشهر به علت موقعیت قرارگیری باعث نارضایتی شهروندان شده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: مقرر شد یک کمپ در خارج از شهر بوشهر با مشارکت شهرداری‌های شهرستان جانمایی شود که بازدیدی نیز از محل پیشنهادی صورت گرفت و جهت اختصاص زمین قرار شد با اداره منابع طبیعی و امور اراضی شهرستان مذاکره صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری سگ‌های بلاصاحب یکی از مطالبات جدی شهروندان و شورا است و کمیسیون بهداشت و سلامت شورا به طور مرتب بر این امر نظارت دارد تا بتوانیم جوابگوی مطالبه شهروندان باشیم.

هلال بحر گفت: در این نشست جناب عابدی معاونت سیاسی فرماندار با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری و اعضای ستاد اظهار داشت که کاهش تعداد سگ‌های در شهر احساس می‌شود اما اقدامات نباید تعطیل و با جدیت بیشتری صورت گیرد و همچنین جابجای کمپ به خارج شهر و احداث یک کمپ استاندارد یک ضرورت است که باید صورت گیرد.


نظر شما
ادامه