کد خبر: ۶۹۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - عضو شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی و رئیس این سازمان در دوره سوم در پیامی فرارسیدن 14 مهرماه را تبریک گفت.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی نوشت : " دکتر سیدمحمد آقامیری در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن 14 مهر روز ملی دامپزشکی به همه دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی اضافه کرده است : در طول سال روزهایی را به میمنت و یا گرامیداشت اسطوره‌ای و یا الگویی بی همتا نام گذاری کرده اند تا شاید پاسداشت کمی از تلاش های منسوبان آن حرفه باشد اما روز دامپزشک روزی است که کمتر کسی از آن یاد می کند و کمتر کسی به منسوبان آن توجه می کند چرا که سرشت کار این قشر خدوم به گونه ای است که مردم فقط از ثمرات لذیذ آن بهره‌مند می‌شوند .

هنگامیکه از بیماری رنج می بریم تلاش های پزشکان و پرستاران را یاد می کنیم و هنگامی که فرزند دلبندمان با موفقیت پله های رشد و ترقی علمی را می گذراند عنایتی به تلاش معلمان خدوم داریم و یا هنگامی که امنیت جامعه از سوی تجاوزگران تهدید می شود دلگرم استواری و پایمردی پاسداران امنیت جامعه می شویم .

باید دامپزشکان نیز مانند  پرستاران ، معلمان و پاسداران ستایش می شدند ، این عالمان  نجیب ، خدوم ، بی ادعا و گمنام برای حراست از سلامت جامعه در صف اول مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان هستند چرا که خطر ابتلا به بیماری های هولناکی مانند هاری ،  جنون گاوی ، آنفولانزای پرندگان  و ... را برای حفظ سلامت هموطنانشان به جان می خرند .

در پایان از خداوند متعال ضمن مسالت و توفیق روزافزون برای دامپزشکان در هر رده و رسته می خواهم قوت و قدرت افزون به من عطا کند تا بتوانم جایگاه و شان منزلت واقعی دامپزشکی را در سلامتی و صحت جامعه هویدا سازم. "

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محفوظ
|
-
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
0
0
وقتی ریاست سازمان نظام دامپزشکی کشور که وظیفه دفاع از حقوق فارغ التحصیلان سایررده های دامپزشکی رادارند وبرای بیش از 70درصد اعضاء نظام دامپزشکی کشور که سایر رده های دامپزشکی هستند، ارزشی قائل نمی شوند و روز دامپزشکی را روز دامپزشک می خوانند ، از دیگرآقایان سخنران در روز ملی دامپزشکی در مرکز همایشهای صدا وسیما چه توقعی می توان داشت.....
نظر شما
ادامه