کد خبر: ۶۹۳۰۳
 

حکیم مهر: معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان از پیگیری جدی موضوع عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب با همکاری دانشکده دامپزشکی و سرعت‌بخشیدن به این مهم خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «محمود ایرانمنش» در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت عقیم‌سازی و کنترل سگ‌های بدون صاحب با حضور رییس دانشکده دامپزشکی و مدیران معاونت خدمات‌شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری در دفتر معاونت خدمات‌شهری شهرداری برگزار شد، به برگزاری جلسات کارشناسی متعدد درخصوص سرعت‌بخشیدن به فرایند عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب اشاره کرد و گفت: این فرایند مدتی متوقف شده بود که ادامه توقف آن، موجب بحرانی‌شدن وضعیت سگ‌های بدون صاحب در سطح شهر می‌شود.

او به فراز و نشیب‌های فرایند زنده‌گیری سگ‌های بدون صاحبپرداخت و  از رییس دانشکده دامپزشکی خواست در این فرایند از لحاظ قانونی و حقوقی به شهرداری کمک کند.

در این جلسه، پس از تبادل نظر درخصوص راه‌های سرعت‌بخشیدن به فرایند عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب، مقرر شد عقیم‌سازی با همکاری دانشکده دامپزشکی انجام شود و همکاری متقابل دانشکده دامپزشکی با شهرداری در این خصوص طبق سنوات گذشته ادامه یابد.

همچنین مقرر شد نسبت به عقد قرارداد با دانشکده دامپزشکی برای عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب و سرعت‌بخشیدن به این مهم اقدام شود.

 

نظر شما
ادامه