کد خبر: ۶۹۳۶۱

حکیم مهر: رئیس دامپزشکی شهرستان کاشمر از تلف شدن دست کم 26 راس گوسفند بر اثر بارندگی های شدید روز گذشته و وقوع سیل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، رئیس دامپزشکی شهرستان کاشمر از تلف شدن دست کم 26  راس گوسفند بر اثر بارندگی های شدید روز گذشته و وقوع سیل در این شهرستان خبر داد.

«دکتر گوهری» اظهار داشت:  در پی بارندگی و سیل بعد از ظهر یکشنبه 11اردیبهشت در کاشمر در مسیل کلاته روحانی روی داد بلافاصله پس از اطلاع از رویداد،  تمامی اکیپ های امدادی ازجمله دامپزشکی، آتش نشانی،عوامل انتظامی، جهاد کشاورزی، کارشناسان بیمه و معاون فرماندار برای امداد رسانی و بررسی خسارات وارده از سیلاب  عازم منطقه شدند.

وی اظهار کرد: اکیپ دامپزشکی شهرستان کاشمر با هماهنگی ستاد بحران این شهرستان به حوالی روستای کلاته روحانی عزیمت کرده و با همکاری اهالی منطقه اقدام به جمع‌آوری لاشه‌های تلف شده و دفن بهداشتی آنها جهت جلوگیری از انتشار بیماری نمودند.

صاحب دام های تلف شده نیز اظهار کرد: در پی بارندگیهای شدید، سیل ما را غافلگیر کرد و حدود 150راس از گوسفندان را سیل برده یا در گل ولای گرفتار شدند.

 

نظر شما
ادامه