کد خبر: ۶۹۵۱۹

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتستان گفت: سمپاشی بدن بیش از 7 هزار راس دام سبک و 5 هزار متر مربع جایگاه نگهداری دام و همچنین واکسیناسیون تعداد 6 هزار راس دام سبک بخش بوشکان بر علیه بیماری بروسلوزدر کاروان خدمت به بخش بوشکان انجام شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، «دکتر فیصل ضرغامی» در گفتگویی با اشاره به اجرای 3 روزه کاروان خدمت فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان دشتستان در بخش بوشکان اظهار داشت: در این طرح شبکه دامپزشکی شهرستان دشتستان با حضور اکیپ های مختلف عملیاتی، سمپاشی بدن بیش از 7 هزار راس دام سبک و 5 هزار متر مربع جایگاه نگهداری دام در بخش بوشکان به منظور مبارزه با انگلهای خارجی از قبیل کنه و کک انجام داد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتستان افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده ویزیت رایگان و انجام معاینات و نمونه برداری و تشخیص بیماری دامها در مراجعه به دامداریهای روستاهای بخش بوشکان انجام و همچنین آموزش چهره به چهره به دامداران در خصوص راههای کنترل و پیشگیری از بیماریهای مختلف نیز صورت پذیرفت.

دکتر ضرغامی در پایان گفت: با فعلیت اکیپ های واکسیناسیون شبکه دامپزشکی شهرستان دشتستان ، واکسیناسیون تعداد 6 هزار راس دام سبک بخش بوشکان بر علیه بیماری بروسلوز(تب مالت) انجام شد.

 



نظر شما
ادامه