کد خبر: ۶۹۸۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مقدار زیادی دارو و واکسن از یک فروشگاه خوراک دام در منطقه توریستی دیلمان استان گیلان کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گیلان، «دکتر ساسان پشتیبان» رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان گیلان گفت: در راستای رصد و پایش دارو و واکسن های دامی و بنا به گزارشات واصله و شکایت درمانگاه روستایی عشایری در منطقه از یک فروشنده خوراک دام و طیور بیش از 200 میلیون ریال دارو و واکسن های دامی غیر مجاز کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: منطقه دیلمان در ارتفاعات شهرستان سیاهکل از توابع استان گیلان قرار دارد که مدت دو سال است یک درمانگاه روستایی عشایری با دریافت پروانه از سازمان نظام دامپزشکی استان گیلان در حال فعالیت و خدمت رسانی در منطقه میباشد.

دکتر پشتیبان افزود: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در حال پیگیری میباشد. وی همچنین اظهار داشت: با شروع طرح رصد و پایش دارو و واکسن های دامی از سال 1397 تا کنون بالغ بر 50 پرونده قضایی تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

ویدر ادامه گفت: بیشتر پرونده های تشکیل شده جهت رسیدگی به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی نظام دامپزشکی استان ارسال شده و در بعضی موارد رای  صادر و در بقیه موارد منتظر رای قطعی هستیم.

رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی گیلان از رای تعطیلی 3 ماه یک داروخانه به دلیل عدم حضور مسئول فنی و جریمه 300 میلیون ریالی برای فروش داروی قاچاق از یک داروخانه در سال گذشته خبر داد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
1
2
سپاس بیکران از جناب دکتر پشتیبان معاونت محترم اداره کل و جناب دکتر پیکار ریاست محترم شبکه دامپزشکی شهرستان سیاهکل.قلم قاصر است و....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
دکتر پشتیبان رئیس اداره تشخیص و درمان هستند معاون نیستند
نظر شما
ادامه