کد خبر: ۷۰۰۴۲
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
گفت‌وگوی حکیم مهر با متخصص مامایی دامپزشکی که مورد ضرب و شتم قرار گرفت:
«دکتر بهزاد قیصری رمضانیان» افزود: نتیجه آن شکستگی بینی، گونه و خونریزی داخل چشم بود و الان مشغول روند درمان هستم ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: چند روز پیش بود که یک دکتر دامپزشک مستقر در مجتمع صنعتی گوشت مشهد از سوی یکی از دلالان حاضر در این کشتارگاه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت و مجروح شد. به منظور پیگیری وضعیت این همکار به سراغ او رفتیم و دقایقی را با وی به گفت‌وگو نشستیم.

 «دکتر بهزاد قیصری رمضانیان» در گفت‌وگو با حکیم مهر، ضمن اعلام رضایت از پیگیری‌های اداره کل و نظام دامپزشکی استان، می‌گوید: «در روز حادثه من مشغول بررسی دام‌ها و انجام کارهای خود بودم که اولین ضربه را خوردم و کمی گیج شدم. پس از دریافت دومین ضربه، تعادل خود را از دست دادم و به روی زمین افتادم و در ادامه با لگد به پهلو و شکم من ضربه زد که نتیجه آن شکستگی بینی، گونه و خونریزی داخل چشم بود و الان مشغول روند درمان هستم.»

حکیم مهر: آقای دکتر، چه سالی فارغ‌التحصیل شدید؟

بنده در سال ۹۰ در مقطع عمومی رشته دامپزشکی فارغ‌التحصیل و سال ۹۱ در تخصص مامایی و تولید مثل دام پذیرفته شدم. در سال ۹۶ لطف خدا شامل حال من شد و خداوند ۳ دختر نازنین (۳قلو) به من و همسرم عطا کرد. در واقع از سال ۹۰ مشغول به کار هستم. در سال ۹۷ درمانگاه دامپزشکی خود را در یکی از بخش‌های شهر مشهد تاسیس کردم و خدمات عمومی و تخصصی تولیدمثل را در منطقه انجام می‌دادم.

حکیم مهر: از چه زمانی و با چه سمتی در این کشتارگاه صنعتی مشغول به کار شدید؟

از آبان ماه سال ۱۴۰۰ به‌عنوان کلینیسین و با توجه به سوابق و رزومه‌ای که از نظر کار تولید مثلی و بالینی داشتم، در قسمت معاینه قبل از کشتار در این مرکز به کارگیری شدم و در حوزه تشخیص مولد بودن و آبستنی به کمک سونوگرافی برای دام سنگین و دام سبک انجام وظیفه می‌کنم. در واقع وظیفه من معاینه دام و صدور گواهی سلامت و تشخیص آبستنی و تعیین مولد و غیرمولد بودن دام‌ها می‌باشد.

ممنوع بودن کشتار دام آبستن یک قانون کشوری است و در همه کشتارگاه‌های صنعتی استان خراسان رضوی با دقت و حساسیت بالایی انجام می‌گیرد.

حکیم مهر: در روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

در آن روز بنده طبق معمول در حال انجام وظیفه و روی قسمت بار خودروی خاور در حال بررسی مجوز صادر شده برای دام‌ها بودم. فرد ضارب ابتدا از من خواست که پیش او بروم و من گفتم که با شما کاری ندارم. چون ایشان از قبل چندین بار برای من و تیم همکار مزاحمت ایجاد کرده بود و من اعتنایی نکردم تا اینکه چند ثانیه بعد خودروی حامل دام رسید و بنده برای بررسی صحت مجوز صادره و کنترل دام‌ها و معاینه به قسمت بار خاور رفتم که ضارب با چاقو ابتدا تهدید و سپس به مشت و لگد چندین نوبت به من حمله‌ور شد و متاسفانه به دلیل ترس از ضارب کسی جرأت نکرد که مداخله کند.

حکیم مهر: آیا فرد ضارب صاحب کشتارگاه هستند؟

خیر، ایشان کشتارکن هستند. در واقع کشتارکن و دلال بخش گوسفندی و دام سبک هستند و تمایل زیادی به کشتار دام ماده دارند. پیش از این نیز چندین نوبت دام ماده سالم را وارد کرده بود که تیم بنده دام‌ها را برگشت داده و مانع از کشتار دام مولد سالم (که ذخیره ژنتیکی و پروتئینی کشور می‌باشد) شدیم.

ایشان از ماه آذر سال گذشته برای من پاپوش ساخت و ادعا کرد که تعدادی سکه و مقداری پول نقد به من داده که مجوز کشتار به او دهم، اما نقشه او عملی نشد و علی‌رغم فرصت یک‌ماهه که به او داده شد تا مدارک و مستندات را ارائه کند، وی نتوانست مدرکی ارائه کند چون اساساً فقط افترا و تهمت زده بود که با پیگیری‌های واحد حراست موسسه گوشت و اداره دامپزشکی پرونده بسته شد. بعد از آن کج‌دار و مریز و به طرق مختلف و با رساندن پیغام به‌وسیله اطرافیان مرا تهدید می‌کرد که آن روز این تهدید را عملی کرد.

حکیم مهر: چطور به شما حمله کرد و آیا در حین حمله کسی به کمک شما آمد؟

خیر متاسفانه، نیروی حراست آن مرکز اصلاً وارد درگیری با ضارب نشد، بلکه رفت و با مراجع بالاتر از خود تماس بگیرد و بعد بیاید. در واقع ۳ دقیقه گذشت و بعد به کمک من آمدند. فرد ضارب ابتدا با چاقو مرا تهدید کرد اما خوشبختانه چاقو را کنار گذاشت و به داخل آمد. من مشغول بررسی دام‌ها و انجام کارهای خود بودم که اولین ضربه را خوردم و کمی گیج شدم. پس از دریافت دومین ضربه، تعادل خود را از دست دادم و به روی زمین افتادم و در ادامه با لگد به پهلو و شکم من ضربه زد که نتیجه آن شکستگی بینی، گونه و خونریزی داخل چشم بود و الان مشغول روند درمان هستم.

حکیم مهر: آیا ضربه ابتدایی را با جسم سخت به شما زد؟

خیر. با مشت زد و از چاقو استفاده نکرد.

حکیم مهر: بعد از درگیری چه کردید؟

ابتدا سریعا با پلیس و تمامی مسئولین بالادستی خود تماس گرفتیم. پس از حضور پلیس راننده خاور که شاهد تمامی ماوقع بود از ترس حمله ضارب، حاضر به شهادت نشد و جلوی تمامی شاهدین اقرار کرد که اگر من هم شهادت بدهم، به سرنوشت دکتر دچار می‌شوم که پلیس این اظهارات وی را نیز صورتجلسه کرد.

ابتدا خودم به مرکز پزشکی قانونی مراجعه کردم تا کارهای قانونی آن را انجام دهم و مدارک و مستندات را کامل کنم. بعد از آن به پزشکان شخصی خودم مراجعه کردم و الان درگیر جراحی بینی هستم.

حکیم مهر: پزشکی قانونی چه آسیب‌هایی را تایید کرد؟

شکستگی بینی در قسمت چپ در دو نقطه، شکستگی حدقه یا اوربیت و قسمت تحتانی آن و شکستگی سمت چپ داخل چشم.

حکیم مهر: در این چند روز کسی از اداره کل یا نظام از شما حمایت کرد؟

بله، اداره کل و نظام دامپزشکی تمام‌قد پشت من ایستادند و به صورت مشاوره، نامه‌نگاری، تلفن و تماس در کنار من بودند که جا دارد از آقای دکتر قنبری تشکر ویژه کنم. ایشان خیلی از من حمایت کردند و نظام دامپزشکی تا اینجا واقعا تمامقد پشت من ایستاده است. اداره کل دامپزشکی استان هم از من حمایت کردهاند.

حکیم مهر: آیا فرد ضارب دستگیر شده است؟

متاسفانه خیر. با کمک مراجع و نامه‌نگاری‌های نظام دامپزشکی حکم جلب فوری صادر و روند کار تسریع شد. متاسفانه امروز هم که برای جلب فرد ضارب به بازار دام مشهد مراجعه کردیم، اقدام به فرار کرد. ایشان مجهول‌المکان است و خانواده و زندگی ندارد و جزو اشرار منطقه به شمار می‌رود و دارای پرونده باز کیفری به دلیل ضرب و جرح با چاقو می‌باشد.

تمامی روند اداری را اعم از دریافت حکم جلب، توقیف خودرو، استعلامات ثبت احوال و... من و پدرم انجام دادیم که متاسفانه تا  شنبه ۲۱ خرداد نتوانستیم ایشان را جلب کنیم و متواری است.

حکیم مهر: در حال حاضر خواسته شما از مسئولین چیست؟

این است که حمایت کنند، چون ما در حال اجرای قوانینی هستیم که مسئولان ابلاغ می‌کنند. ما دامپزشکان خط مقدم در همه اجزا و ارکان هستیم و یکی دیگر از خواسته‌های من از همکاران این است که با وجود سختی فراوان، قوانین را کامل اجرا کنند.

بنده در روز چهارشنبه گذشته در بیمارستان بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفتم. در روز میلاد امام رضا(ع) جناب آقای دکتر قنبری ریاست نظام دامپزشکی خراسان رضوی و جناب آقای دکتر جوادینژاد ریاست اداره دامپزشکی مشهد مقدس، معاونت موسسه صنعتی گوشت مشهد، کارشناس بازرسی اداره کل دامپزشکی و ناظر عالی دولتی کشتارگاه و جمعی از خادمین حرم مطهر امام هشتم جهت عیادت و پیگیریهای لازم به منزل بنده تشریف آورند و جویای حال من شدند. با پیگیریهایی که انجام دادیم توانستیم مدارک را خدمت جناب آقای دکتر آقامیری ریاست محترم سازمان دامپزشکی تحویل بدهیم و ایشان هم دستور پیگیریهای لازم را مبذول فرمودند.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 
 
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
22
13
گوشت ماده معمولأ ارزانتره و همین دلیل خوبی برای کشتار دام ماده است. ولی به زور که نمی‌شه به یکی بگی گوسفندداری کن چون ذخیره ژنتیکی است. هدف از این کار اینه که غذا سر سفره‌اش بگذاره نه اینکه گوسفند پرورش بده چون ذخیره ژنتیکی‌است. وقتی غذا در سفره طرف مقابل نباشد و برای هیچ کسی هم رفاه مردم مهم نیست و اهمیتی ندهد ………
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
دقیقا . مشکل اصلی این است که نهاده ها گران است و قیمت گوشت ارزان . دامدار هزینه های نگهداری دامشو نمی‌تواند در بیارد بخاطر همینم اقدام به فروشش میکند وگرنه کسی مریض نیست که سرمایه ای ک چندین سال زحمت کشیده تا بدست آورده را بفروشند فقط مجبوره . ی گوسفند ماده داشتن مستلزم سه سال زحمت و متقبل هزینه است چون تا سه سال اول فقط میخوره و تولید نداده حالا ک ب سن تولید رسیده با سیاستهای غلط دستوری پشت میز نشین ها دامدار مجبور است دامشو بفروشه .
دامدارها هواپیمایی اند ک فکر میکنند با زور میتونن کارشون پیش ببرند و در این داستان مقصر را دکتری میدانند که آنجا جلوشون است در صورتی که این سیاست اشتباه است و دکتر بدبخت با مدرک تخصص مجری است .
ناسناس
|
Germany
|
۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
29
سازمان دامپزشكي وادارات تابعه بايد امنيت همكاران دامپزشك ناظر را از هرطريقي كه امكان دارد تامين كنند
فرد همكار در محل بعنوان قاضي وناظر ونماينده اداره كل است
خيلي راحت اداره كل شانه خالي ميكنند وصحبت شده كه بخش خصوصي هستيد ونظام بايد پيگير باشيدكه البته اقاي دكتر قنبري خوب ورود كرده اند
ولي اداره كل
نه بيانيه اي صادر كرده ازطرف مدير كل
نه با كشتارگاه مربوطه برخوردي داشته
نظام دراين موضوع اختياري ندارد بخش حاكميتي است كه بايد ورود كند
ايشان كه خودش براي اين موضوع ونظارت در ان محل قرار نگرفته
جدا كردن دام هاي مولد از غير مولد دستور دادستاني واداره كل بوده
ويك متخصص مامايي در محل قرا گرفته براي قضاوت داخل يك عده سود جو
منفعت طلب كه با قضاوت ايشان منافع شان مورد تهديد قرا ميگيرد
تك وتنها برو الهي به اميد تو بين يك عده سلاخ
سازمان دامپزشكي مسول حفاظت از جان همكاراني است كه وظيفه حاكميتي كه به بخش خصوصي واگذار شده را انجام ميدهند
پاسخ ها
یک همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
مسئولان سازمان دامپزشکی کجایید دقیقا کجایید...بیست و دو سال دامپزشکم فقط در دوره یک آقای دکتر ریاست داشتند ارج دامپزشکان بالا بود وبعد آجر به آجر اون دیوارها ریخت و الان خرابه هایی مانده از وضعیت نابسامان ....هربار دل خوش میکنیم به مدیران جدید ولی انگار مسائل جزئی که زیربنای ساختار بزرگ هست نادیده گرفته می شود..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
17
فعلا نه باید کتک خورد و نه باید کتک زد.چون خط قرمز دولت جان و مال و ناموس کارمندش نیست.چون از فردای حادثه یه زن با هفت تا بچه میاد برای رضایت.تماس از دفتر امام جماعت محل.امام جمعه و نمایندگی ولی فقیه.کمیته امداد .فرمانداری.رءسا و کارمندان اداره آب و گاز و برق و.... گرفته میشه برای رضایت.این میشه جان کارمندش.کمی حقوقش هم میشه مال و ناموسش که به خاطر فقر باید بسوزه و بسازه و در مواردی مجبوره دست به هر کاری بزنه.
وسط دعوا خدا نکنه یه مشتی از سمت کارمند برای حفظ جونش یا کمتر کتک خوردن بره سمت فرد شاکی از قضیه و از بدشانسی یه نفر این صحنه رو فیلم گرفته باشه.میشه پیراهن عثمان.از فرداش عالی ترین مقام دولتی کشور کمر می بنده به ادب کردن کارمندی که از خودش دفاع کرده یا خواسته قانون رو اجرا کنه.این تازه کارمندشه.وای به حال بخش خصوصی.
فعلا عمو نه بزن نه بخور والسلام
یک همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
11
واقعا باید تمام دامپزشکان و نظام دامپزشکی نامه بزنند تا اون دلال ضارب عوضی رو جوری ادب کنند که بقیه حساب کار دستشون بیاد..بعد رییس سازمان و اداره کل اجازه دارند در سر تیتر سایت خودشون پیام دامپزشکی ضامن سلامت است بزنند.وگرنه تا بوده چنین بوده .. ایشون کتک جسمی خورد خیلی ها توهین شنیدند که تقریبا هتک حرمت و کتک روحی میشه...تا مسئولین فنی و پرسنل بخش امنیت غذایی حمایت نشوند همین خواهد بود....کافیه فقط یک بیمار به نگهبات یه بیمارستان نه حتی پزشک اونجا بگه تو....ما سازمانمون تو فکر چیه خدا داند..هی جلسه و جلسه و بازدید و انواع اخبار بازدید ها... بازده فعلا هیچ...
پاسخ ها
ایشالا از شنبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
چشم حالا که نه7 از شنبه از شنبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
1
0
ممکنه اداره‌کل ترسیده بلایی که سر دکتر اومده سرش بیاد . چیکار کنه بنده خدا اونم یک فرد است واقعا چیکار کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
7
همین چند وقت پیش، یه مراجعه کننده به یه مطب خصوصی دندانپزشک، به منشی توهین کرد، دقت کنید «منشی» نه خود دکتر، کل صدا و سیما، دادستانی، امام جمعه و....علیه اون مراجعه کننده بیانیه صادر و حتی دستگیر شد، حالا دکتر دامپزشکی که امنیت و بهداشت مواد غذایی مردم دستشه، براش چه میکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
سلام - دوست عزیز کم و بیش در حین کار همه ما چه در قسمت واکسیناسیون و یا درمان - بازدید از غراورده های خام دامی دچار این قضیه شدند و پیگیری فقط از جانب خود شخص انجام شده حتی بعضا فرد توهین کننده چیزی هم طلبکار شده
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
3
مردم نه ذخیره ژنتیکی و نه ذخیره آخرت حالیشون میشه گرسنه اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
2
با سلام و آرزوی بهبودی سریعتر برای آقای دکتر عزیز
این موضوع، یکی از دلایل مهم و متقن در خصوص سختی کار و دشوار بودن این رشته هست که به نظرم با پیگیری های رسانه ای حکیم مهر و مسئولین سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور، مستندات این چنینی تهیه و به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
5
سلامتی و امنیت فکری و روحی این همکارمون اولویته. کاش کشتارگاهها 4 تا دونه دوربین درست حسابی و فعال داشتن. کاش همکارمون دان 6 کاراته بود. کاش سلاح رمینگتون 5 تیر با خودش حمل میکرد. کاش روزی که این رشته نحس رو انتخاب میکردیم یکی میزد پسه کلمون میگفت پسر جون بعد از 15 سال میشینی کتک خوردنه همکارهات رو تماشا میکنی و یاده کتک خوردن خودت تو گاوداری و کشتارگاه میفتی.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
3
من برای همکار که مورد ضرب و شتم قرار گرفته متاسف و ناراحت شدم. ولی نکته اینجاست که یک کلمه اختراع کردیم بنام “ذخیره ژنتیکی” و با آن نام را از سر سفره دامدار بر می‌داریم و به زور مجبور می‌کنیم که تولید کند. یعنی از جیب دامدار برداشته می‌شه چون کالای خود را نمی‌تواند عرضه کند و در نهایت وضع زندگیش روز به روز بدتر خواهد شد اما از طرف دیگر سود این عمل به کجا و یا چه کسی خواهد رسید را نمی‌توانم حدس بزنم زیرا اگر قرار بر پرورش حیوانات غذایی باشد باید شرایط آن هم فراهم شود و بعد از کلماتی مثل “ذخیره ژنتیکی” و غیره استفاده کنیم وگرنه خالی کردن مستقیم سفره دامدار و گرسنه کردن او و دخالت در امور اقتصادی او است. در کل خواستم بگم مدیریت بد ما را به اینجا رسانده و برای پوشش قانونی گذاشتن به این مدیریت خراب کلمه “ ذخیره ژنتیکی” را اختراع کردیم که از جیب و سفره دامدار ببریم مه از مدیریت خودمان. یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
1
بیاید پشت همدیگرو بگیرید تاازحق وحقوق خودمان دفاع کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
1
0
ضمن تشکر از پیگیری‌های نظام خراسان رئیس کشتارگاه نباید قصر در برود مدیریت حفاظت پرسنلی بر عهده کشتارگاه هست باید عوض شود تا بقیه کشتارگاه ها خودشان را محافظ جان دامپزشکان هم بدانند
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
چه پیگیری؟؟؟ اومدن خونه عکس یادگاری گرفتن...بعد خود دکتر بیچاره و باباش دنبال پاسگاه و دادگاه و گرفتن حکم جلب بودن
Amir
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
1
واقعا جای تاسف داره....
باید زیر نظر وزارت بهداشت بریم تا نظارت ها و حمایت ها هم بیشتر بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
6
این عیادتها دردی را دوا نمیکند پیشنهاد میشود اداره محترم یک وکیل پایه یک برای دفاع از ایشان مشخص کند چون این پرونده در توان امور حقوقی اداره و نظام نیست دوما موجباتی فراهم شود که در کل شهرهای ایران دامپزشک متصدی بازرسیهای قبل و بعد از کشتار هیچگونه تماسی با صاحبان دام و لاشه نداشته باشند سوما سازمان دامپزشکی بصورت جدی و نه شوخی از بخشنامه های خود دفاع نماید چون سابقه سی ساله اینجانب در بازرسی گوشت موید این است که سازمان دامپزشکی شوخی میکند
کایا شیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
1
2
در اینکه بایستی با آن فرد ضارب شدیدترین برخورد شود شکی نیست. اما واقعیت این است که دامداری که دام هایش را به این کشتارگر یا چوبدار فروخته در این زمان که بره هایش چند ماهه شدند و از شیر گرفته شدند با این وضعیت خشکسالی و بالارفتن قیمت علوفه وکنسانتره دیگر توانی برای تعلیف دام های ماده اش نمی‌بیند و از لحاظ اقتصادی برایش فروش این دام ها به صرفه تر است. لذا جلوگیری از فروش و کشتار دام های مولد به نظر شنا کردن در جهت خلاف جهت آب است و اینچنین دامپزشکان و.. را در خطر می‌اندازد. بنظر مشکل را جای دیگر بایستی حل کرد نه در کشتارگاه که همیشه محلی تشنج زا و پرتشتت بوده است .ضمن اینکه در این زمان آبستنی دامها نیز بسیار دور از ذهن است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
نتیجه اینهمه بگیر و ببند و به قول شما سخت برخورد کردن پر کشور چی بوده؟ بجای اینکه نوع مدیریت و نوع تصمیم‌گیری را عوض کنیم تا زمینه رشد و ترقی پیدا شود، به زور می‌گوییم که نه فقط من که مدیر هستم درست می‌گم و باید به زور دستور من اجرا بشه. یعنی با پافشاری یک راه غلط را به زور بر دامدار القا کردن. نمی‌گم کتک کاری خوبه ولی خودت در جای دامدار بگذار و ببین که فقط می‌خواهد چندتا کوسفند بزرگ کنه و بفروشه تا نان سر سفره خانواده‌اش بگذارد. این وسط دامدار مقصر نیست چون شرایط برایش مهیا نیست و در ضمن در حال انحام کار شخصی خودش یعنی دامداری است و مسئولین بجای تغییر در رویه تصمیم‌گیری یا اتخاذ سیاست جدید به زور و تحت عنوان ذخیره ژنتیکی به دامدار القا می‌کنند که نباید گوسفند بفروشه. خوب شما هزینه زندگی دامدار را بده و بعد ازش بخواه که گوسفندش را نفروشه ولی وقتی هیچ کاری نکردی به زور که نمیشه سفره مردم را‌خالی کرد که ذخیره ژنتیکیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
3
با این تفاسیر باید به دامپزشک کشتارگاه مجوز حمل اسلحه بدن وسلام.. این اخر عاقبت دامپزشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
1
چرا اداره کل و مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه محکومیت برای این عمل صادر نکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
هنوز خبر بهشون نرسیده!
ناشناس
| Russian Federation |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
نه اداره و نه نظام استان باید هردو از خودشون خجالت بکشند.مامور بخش خصوصی خودشون کتک میخوره اون یکی که زورش میاد حتی دو کلام لفظی محکوم کنه.اون یکی دیگه هم میاد عکس یادگاری میگیره.کل پیگیری و برو بیا به دادگاه و حکم جلب هم خود دکتر میگیره با پدرش و جالبه در کمال تعجب خود دکتر آسیب دیده میاد از نظام و اداره کل تشکر میکنه؟؟؟؟ بابت چی خودش بگه
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
1
کار اصلی اداره دامپزشکی در این جور مواقع سرپوش گذاشتن و پاک کردن صورت مسیله است
نه برای خودشان حرمت قایل اند و نه همکاران بخش خصوصی
ضعیف ترین و متزلزل ترین عملکرد را بین ادارات دولتی دارند
بودن و یا نبودن این اداره در عمل هیچ فرقی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
3
اونای که رشته های مزخرف رو تو تخصص راه انداختن بدون پشتوانه جذب هیت علمی اون بی مصرفا باید بیاند جواب بدند، که یه متخصص مامایی اینجا چکار میکرد، اون وقت یکی از همان هیت علمی های ......... تو یه خبر دیگه اتون کامنت گذاشته، چرا دامپزشک متخصص نمیزارید ریس نظام بشه، بابا نظام مال ما مسول فنی ها و ... اکثرا هست.
...............
|
Germany
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
3
امروز مالک یکی از برندهای معروف در استان ........ که چند تا شرکت داره تماس گرفت و تهدید کرد؛
۱. پول دارم
۲. قدرت دارم
۳. فدایی هم زیاد دارم ...
عزیزان به همین راحتی ...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
1
این موضوع باید در خبر ۲۰:۳۰ پخش میشد
مگر نه اینکه غانون( قانون) گفته که کشتار دام مولد و ابستن ممنوع است، حالا قانون به این مهمی با حداقل تمهیدات حفاظتی جان مسول فنی داشته اجرا میشده که زدن بنده خدا رو نابود کردن.
بنظر بنده مدیران دولتی دامپزشکی باید،باید و باید رسانه ای تر وارد این موضوع میشدندحداقل یه استفاده ای کنند فردا روز که بحث سختی کار پیش میاد کمک کنندس
مرگ مدیریت در ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
2
پسر خوب با این مسئولین بی ارزه نباید قسمت های نظارتی دامپزشکی بری.دامپزشکی خوندن بزرگترین اشتباه اکثر دامپزشک هاست دومی اینه که در قسمت های نظارتی با وجود مسئولین ایران کار کنی.با طناب این مسئولین سطل آب هم از چاه نکش چه برسه بخوای با این طناب وارد چاه بشی...............‌‌‌
ناشناس
|
France
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
3
دامدار، اختیار دام خود را دارد، در این شرایط اقتصادی، شاید کسی نخواد دامداری کند .... دامپزشکان اشتباه می کنند که جلوی کشتار دام ماده را می گیرند ... پراید شده ۲۰۰ تومان، دغدغه دامپزشک ها شده عدم کشتار دام ماده ؟؟؟؟؟

اصرار دامپزشکان بر قوانین اشتباه، کاری عبث و بیهوده می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
2
سلام - برای من پیش اومد آخرش خودم بودم با پدرم که پیگیر کارها بود - اصولا در اینجور مواقع میان باهات عکسی میگیرن و میرن - عین عکس هایی که در سیل و زلزله و بلایای طبیعی میگیرن
محسن
|
Germany
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
0
0
اینجور که از شاهدان عینی شنیده شده ..........................
نظر شما
ادامه