کد خبر: ۷۰۴۳۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
در روز عید سعید قربان:
«دکتر سیدمحمد آقامیری» اظهار داشت: علاوه بر نظارت‌های بهداشتی، ۶۰۰ روحانی ناظر ذبح شرعی وظیفه نظارت بر عملکرد نظارت شرعی را بر عهده دارند ...
 

حکیم مهر: معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور از ستاد مرکزی طرح عرضه بهداشتی و شرعی اداره کل دامپزشکی استان تهران بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، همزمان با شروع طرح عرضه بهداشتی و شرعی دام زنده ویژه عید قربان «دکتر سیدمحمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر پازوکی» سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، «دکتر ایوب فصاحت» رئیس سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران، «حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی مقدم» مسئول حوزه نمانیدگی ولی در سازمان دامپزشکی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با حضور در محل ستاد مرکزی این طرح ویژه نظارتی آغاز طرح را رقم زدند .

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه بازدید از ستاد طرح مذکور، گفت: با توجه به فصل گرم سال و شیوع فعالیت کنه ها و تمهیدات سازمان دامپزشکی برای شیوع بیماری‌های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تمامی ادارات دامپزشکی به صورت ویژه نظارت بهداشتی و شرعی را بر ذبح دام را انجام می‌دهند.

آقامیری افزود: ۸۵۰ اکیپ ثابت در جایگاه‌ها کشور و ۱۲۰۰ اکیپ سیار متشکل از ۱۰۰۰ دکتر دامپزشک و کارشناسان بازرسی گوشت در حال خدمت رسانی به مردم کشور هستند که مردم به راحتی و با خیال راحت دام قربانی خود را تهیه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر نظارت‌های بهداشتی ۶۰۰ روحانی ناظر ذبح شرعی وظیفه نظارت بر عملکرد نظارت شرعی را بر عهده دارند.

آقامیری گفت: علاوه بر این جایگاه‌های موقت عرضه، تمامی کشتارگاه‌های کشور در این عید پربرکت به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به مردم شریف کشور هستند.

آقامیری گفت: از مردم عزیزمان می‌خواهیم برای پیشگیری از انتقال‌ بیماری های مشترک از جمله تب خونریزی دهنده کریمه‌کنگو حتما گوشت قربانی خود را ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری و سپس مصرف نمایند.

در ادامه، «حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم» مسئول حوزه دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمع خبرنگاران گفت: اسلام بر غذای طیب و سالم تاکیدات فراوانی دارد و لازم است که در این زمینه اطلاع رسانی لازم برای حفظ سلامتی مردم  انجام شود و از همه ظرفیت ها در این راستا بهره گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ذبح شرعی در مکان های مجاز و مطابق ذبح شرعی انجام شود، به طور قطع غذای سالم و طیب به دست مردم می رسد.

وی افزود: ناظرین شرعی کشور در عید قربان بر حلیت غذای حلال نظارت ویژه دارند و در همین راستا ۶۰۰ روحانی آموزش دیده وظیفه نظارت شرعی بر دام های قربانی را بر عهده دارند.

 «دکتر مسعود محمدیان» مدیر کل دامپزشکی استان تهران نیز گفت: ۱۶ مرکز عرضه بهداشتی و شرعی دام زنده ویژه عید قربان با همیاری سازمان میادین شهرداری تهران راه اندازی شد که مردم استان تهران دغدغه ای از بابت تامین نذورات نداشته باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر جایگاه‌ها، تمامی کشتارگاه‌های استان تهران در روز عید قربان فعال بوده و آماده خدمت رسانی به شهروندان استان تهران هستند.

وی همچنین با اشاره به راه‌های جایگزین دیگر در  راستای پیشگیری از بیماری های مشترک و تامین نذورات به گوشت‌های بسته بندی با لیبل عید قربان و خرید از قصابی های منتخب که با بنر نصب شده مشخص شده اند اشاره کرد.

 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناآشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
1
5
فقط بازدید که نمیشه...دست خالی؟؟؟زشت نیسنت؟؟؟مردم چی میگن؟؟؟....اضافه کاری ماموریتی.....ما و این تیم دامپزشک در سراسر کشور از صبح تا عصر در خدمت مردم بودیم....برای رییس زشته بخدا دست خالی جایی برن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
البته مثل دوستمون نشه که رفتن بیمارستان گفتن من دیدم هست....شما نگین که پرداخت میشه من دیدم، چون نه خبری از اضافه کار هست نه ماموریت، تازه با ماشین خودمون بریم کرایه هم از جیب مبارک ...جالب نیست آقای مدیر کل ....... میگن همینه که هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
5
1
درود بر دکتر آقامیری
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
0
4
آقا مطالبه نیاز همکاران
1_تغییر و تحول در استان‌ها که مدیران که تا تعیین و تکلیف نشم مثل آب راکدن
2 _ پرداخت مزایا که پرداخت نمی شود و رسیدگی به معیشت کارمندان در این تورم بسیار بالا
دامپزشکی شده فقط استفاده از عکلرد فنی همکارا بدون مواجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
1
3
سلام ۲۰ سال ۲۰ تا عید قربان بدون چشم داشت رفتیم نظارت واقعا نیخواید این یه روزو ماموریت برای ما حساب کنید نوروزوو و عاشورا تاسوعا پیشکش
دکتر محمد لطفی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
1
6
بسمه تعالی
با سلام و احترام
از گذشته تابحال بارها گفته و نوشته ام بازدید با کت و شلوار یا کفش در محلی که همکار ما با لباس کار حضور دارد ضمن ترویج عدم توجه به بهداشت توهین به همکاران محترم محسوب می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
0
3
سلام
رئیس محترم سازمان
اگه مدیرکلی برای بقا و ماندن شعار بده که خط قرمز ما بهداشت وسلامت مردمه و جلسه بگیره و مصاحبه کنه
بعد به دام تازه کشتار شده دستور حمل به استان دیگه بده بدون پیش سرد
هنوز بایدمدیر کل ... بمونه
با اون معاون ............؟
دامپزشک دولتی
|
United States of America
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
0
3
آقای دکتر پس چی شد قول‌های شما محرومیت از مطب و یک ویک چی شد ؟
نظر شما
ادامه