کد خبر: ۷۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - با گذشت هشت ماه از برگزاری انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی هنوز رئیس جدید این سازمان حکم انتصاب خود را از رئیس جمهور دریافت نکرده و در این باره بازار شایعات داغ است.

این در حالی است که در نخستین جلسه چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی که به فاصله هفت ماه از برگزاری انتخابات برگزار شد ، دکتر آقامیری، دکتر بردبار و دکتر رزم یار بعنوان نامزدهای ریاست سازمان نظام دامپزشکی برگزیده و به وزیر جهاد کشاورزی معرفی شدند.

با گذشت چند ماه از برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام دامپزشکی هنوز مشخص نیست که وزیر جهاد کشاورزی کدامیک از این سه نفر را برای ریاست این سازمان به رئیس جمهور معرفی می‎کند؟

به طول انجامیدن انتخاب و انتصاب رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی سبب شده تا در محافل دامپزشکی شایعاتی درباره تکرار شیوه انتصاب رئیس این سازمان در دوره سوم خودنمایی کند.

در دوره سوم شورای مرکزی نظام دامپزشکی با اینکه دکتر مطلبی رأی نخست را از آن خود کرده بود اما به تشخیص وزیر وقت جهاد کشاورزی ، دکتر آقامیری بعنوان نماینده دولت وارد شورای مرکزی شد و با معرفی به رئیس جمهور حکم ریاست این سازمان را دریافت کرد.

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا این اتفاق این بار هم رخ می‏دهد و یکی از نمایندگان وزیر جهاد کشاورزی بجای منتخبین شورای مرکزی بر صندلی ریاست سازمان نظام دامپزشکی تکیه می‎زنند یا خیر؟

چپ به راست : دکتر انصاری فرد و دکتر صفری نمایندگان وزیر جهاد کشاورزی در چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی

 

در این بین برخی تشکل‎های غیردولتی و بعضی از مسئولین اجرایی دامپزشکی رایزنی‎هایی درباره نحوه انتخاب یا انتصاب رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی با یکدیگر و سایر مسئولین انجام داده‎اند.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
س.
|
-
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
0
0
................. اما این کجا وآن کجا
درست می فرمایید که امر مشابهی درحال انجام است آما تفاوت آین دو بزرگوار راازیادنبرید
کارنامه دکتر آقامیری دربدوانتصاب رادرنظر بگیرید (....... و....) اما انصافا دکتر انصاری مدیری توانمند است
نظر شما
ادامه