کد خبر: ۷۱۱۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: انبار مدیریت بحران شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال افتتاح گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف، «دکتر وحید شریفی» با بیان این خبر گفت: خوشبختانه در سایه توجهات حضرت حق علی‌رغم محدودیت‌های مالی حاکم بر دولت که به ‌نوعی گریبان‌گیر تمامی سازمان‌ها است با همتی دو چندان به دنبال اجرا و افتتاح این پروژه با توجه به قول مساعد مدیرکل دامپزشکی استان در هفته دولت بودیم که توانستیم با جذب اعتبارات طی 6 ماه که از کلنگ زنی این پروژه گذشته بود به مرحله افتتاح برسانیم.

شریفی در ادامه گقت: وقوع حوادث و مخاطرات طبیعی و یا وقوع بیماری ها در استان ما موجب شده تا موضوع مدیریت بحران در ساختار دامپزشکی از اهمیت زیادی برخوردار باشد. که ساخت انبار مدیریت بحران بیش از پیش احساس می گردید.

وی در ادامه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت این پروژه با حضور مدیرکل دامپزشکی استان و فرماندار و امام جمعه و همچنین شورای اداری شهرستان در محل شبکه دامپزشکی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال افتتاح گردید.

شریفی در پایان گفت: انبار مدیریت بحران با هدف افزایش آمادگی در مواقع بحران و ذخیره‌سازی تجهیزات و ملزومات جهت استفاده در زمان وقوع بحران احداث شده و لازم است در بازه‌های زمانی مختلف مورد بازبینی قرار بگیرد. که امید است در آینده ای نزدیک تجهیزات و ملزومات آن به روز رسانی و شارژ گردد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
1
1
مطمئنید انبار مورد نیاز شبکه رو بنام بحران افتتاح نکردند ؟!!!! حکیم عزیز این کارها آبروی سازمان رو میبره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
علاوه بر این یه انباری رو سالن ورزشی کردن ولی رو نشدن بگن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
0
انبار مدیریت بحران به جه معنا هست ؟؟
نظر شما
ادامه