کد خبر: ۷۱۲۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
رئيس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در غرفه حکیم مهر:
«دکتر علی اسحاقی» افزود: اگرچه عمده فعالیت ما اقتصادی است، اما واقعیت این است که صددرصد این فعالیت‌ها اقتصادی نیست. موسسه رازی دولتی است و سلامت مردم را جستجو می‌کند ...

حکیم مهر:‌ رئيس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته، ضمن حضور در غرفه پایگاه خبری حکیم مهر، گفت: «این نمایشگاه بعد از چند سال وقفه به دلیل پاندمی کرونا، امسال دوباره برگزار شد و جای خرسندی است که نسبت به قبل رونق بهتری گرفته است. این رونق را می‌توان با یک گشت و گذار در سالن‌ها و غرفه‌های مختلف احساس کرد.»

به گزارش حکیم مهر، «دکتر علی اسحاقی» با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه برای موسسه رازی نیز جای امیدواری دارد، تصریح کرد: «به هر حال ما هم برای این صنعت کار می‌کنیم و اگرچه عمده فعالیت ما اقتصادی است، اما واقعیت این است که صددرصد این فعالیت‌ها اقتصادی نیست. موسسه رازی دولتی است و سلامت مردم را جستجو می‌کند. بخش دام و طیور که امنیت غذایی را پوشش می‌دهد، برای ما خیلی مهم است و بنده از این بابت خوشحالم که نمایشگاه دوباره برگزار شده و تاثیر آن هم مشخص است.»

وی خاطرنشان کرد: «نمایشگاه فرصتی را فراهم می‌کند که همکاران در فیلدها و فعالیت‌های مختلف همدیگر را ‌ببینند و صحبت ‌کنند و مشکلاتی را که در این حوزه اتفاق می‌افتد، با هم مبادله کنند و عملا این تبادل نظر باعث اتفاقات خوبی می‌شود. خود بنده از دوستان ایده‌های کاری زیادی برای تحقیقات گرفتم و همین باعث شد که زمان حضورم در نمایشگاه را طولانی‌تر کنم و از این جهت خیلی مفید و تاثیرگذار بود.»

دکتر اسحاقی در پایان گفت: «امیدواریم که نتیجه این نمایشگاه، امنیت غذایی برای کشور و برای مردم باشد و شرایط را برای صنعت دام و طیور و همچنین برای تولید کننده و مصرف کننده طوری فراهم کند که بتوانند بهتر کار کنند.»


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
1
6
معمولا ایده هایی که توسط موسسه رازی در نمایشگاه ها گرفته می شود مربوط به قیمت گذاری واکسن هاست.
مثلا اینکه فلان شرکت واکسن وارداتی x را یک میلیون می فروشد و بنابراین جا دارد که ما هم قیمت آنرا از ۵۰ هزار تومان تا ۹۵۰ هزار تومان بالا ببریم.
اتفاقی که حدود دو ماه قبل افتاد و موسسه رازی قیمت واکسن ها را فقط با توجه به تحقیقات انجام گرفته در مورد قیمت سایر شرکت ها تا چند برابر بالا برد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
برادر کاری با رازی ندارم ولی reference pricing یکی از روش های اصلی قیمت گذاری دارو هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
1
3
......... ایده نباید از نمایشگاه گرفته شود ............... آینده پژوهی به روش علمی و رصد تحقیقات و ترند مقالات و بررسی سمینارها و سمپوزیوم ها ......... مغفول مانده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
3
با سلام خدمت همکاران محترم
موسسه رازی حدود 30 درصد از واکسنهای مصرفی طیور در کشور را تولید میکرده و الان هم به همان میزان است ..نه یک دوز بیشتر که حتی در مواقعی هم کمتر. ما که در موسسه هستیم و از نزدیک شاهد روند تولید در موسسه هستیم میدانیم که متاسفانه در سالهای اخیر هیچگونه ایده ی جدید در تولید واکسن های دامی و طیور نبوده و نیست. شاید علت اصلی آن این است که در این سالها تمام هم و غم موسسه شده واکسن کوید 19... که شوربختانه به توفیقات مطلوب هم نرسیده است. ای کاش خبرنگار محترم حکیم مهر از رئیس محترم موسسه سوال می کرد که یک ایده جدید اصلا یک حرکت رو به جلو در تولید محصولات دامپزشکی و پزشکی را عنوان بفرمایند؟ هر چند این مسایل داخلی است اما مساله امنیت غذایی مردم بر همه امور افضل است.
..................
نظر شما
ادامه