کد خبر: ۷۱۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی نوشت : "در مورد تنزل درجه کارکنان وظیفه دارای مدرک تحصیلی دکتری دامپزشکی هم ردیف و معادل کارشناسی ارشد، رییس سازمان دامپزشکی کشور نسبت به پیگیری و مکاتبه موضوع از طریق ریاست ستاد کل نیروهای مسلح اقدام نمود که نتیجه به صورت مکتوب و به شرح زیر توسط معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به این سازمان ابلاغ گردید.
به استناد دستورالعمل اجرایی یکنواخت‌سازی درجه کارکنان نظام وظیفه، 60 درصد کارکنان وظیفه مقطع دکتری به درجه ستوان یکمی و 40 درصد به درجه ستوان دومی نایل می‌آیند، لذا ممکن است تعدادی از مشمولین دکتری دامپزشکی نیز به درجه ستوان یکمی نائل شوند که این موضوع به نیاز سازمان‌ها بستگی دارد. بنابراین با سربازان وظیفه مقطع دکتری دامپزشکی همچون مشمولین مقطع کارشناسی رفتار نمی‌شود."

دکتر نبی پور رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران نیز پیش از این در همین زمینه نامه‎ای خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارسال کرده بود.

گفتنی است در پی انعکاس شکایت یکی از دامپزشکان وظیفه شاغل در نیروهای مسلح به حکیم مهر مبنی بر کاهش درجه دامپزشکان وظیفه ، مدیرمسئول حکیم مهر در نامه‎هایی جداگانه خطاب به رؤسای سازمان دامپزشکی، نظام دامپزشکی و هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران خواستار پیگیری مجدانه این موضوع و احقاق حق دامپزشکان شده بود.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hossein
|
-
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
0
0
باعرض سلام و احترام

نتیجه این پیگیری به کجا رسید ؟
اصلا به چه دلیل این تصمیم گرفته شده است ؟
ما در دانشگاه از رشته های داروسازی و دندانپزشکی بیشتر واحد پاس میکنیم و حجم درسی ما بسیار بیشتراز بقیه رشته هاست واقعا جای بسی تاسف دارد :(
لطفا بیشتر پیگیری کنید
تشکر
نظر شما
ادامه