کد خبر: ۷۱۶۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی کاشمر مقارن با هفته دامپزشکی کلینیک دامپزشکی دکتر انصاری در کاشمر با حضور فرماندار، دادستان، شهردار و اعضای شورای اداری شهرستان افتتاح گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی کاشمر، مقارن با هفته دامپزشکی کلینیک دامپزشکی دکتر انصاری در کاشمر با حضور فرماندار، دادستان، شهردار و اعضای شورای اداری شهرستان افتتاح گردید .

 در ابتدای این مراسم که در روز یکشنبه 17 مهرماه برگزار گردید، «دکتر محمد انصاری» پیشکسوت و معاون پیشین اداره کل دامپزشکی ضمن خیر مقدم به مهمانان و مدعووین مراسم در خصوص سرمایه گزاری و تجهیز این کلینیک توضیحاتی ارائه نمود.

وی اظهار داشت این کلینیک مجهز به سونوگرافی رنگی، لاپراسکوپی، ست های کامل جراحی است وخدماتی از قبیل جراحی و باروری دام سبک به روشهای نوین ارائه میشود .

دکتر جواد انصاری نیز ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور مسئولین  رزومه تحصیلی و کاری خود را ارائه و افتتاح همزمان این کلینیک با هفته دامپزشکی را به فال نیک گرفت.

فرماندار کاشمر نیز ضمن تبریک هفته دامپزشکی به نقش آموزش و ترویج متخصصین بخش خصوصی به دامداران و بهره برداران برای توسعه و افزایش و بهره وری بیشتر صنعت دامپروری اشاره کرد اظهار امیدواری کرد در آینده  نزدیک  بخش خصوصی نقش پر رنگ تری در خدمات تمام وقت به دامداران داشته باشد و دامداری های سنتی ما به سمت صنعتی شدن پیش روند.

«حجت الاسلام بلوچ زاده» دادستان کاشمر هم در این مراسم ضمن تبریک هفته، دامپزشکی را لازمه و جزو اصول اولیه صنعت دامپروری عنوان کرد و اظهار داشت کار دامپزشکی دارای اجر و قرب و دامپزشکان شایسته عزت و احترام در جامعه هستند.

در ادامه مراسم «دکتر خانزاده» رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر، به اهمیت و نقش دامپزشکی در جامعه اشاره کرد و افزود؛ دامپزشکی به ویژه درمانگاه‌های اختصاصی  بخش خصوصی در شهرستانها بال مهم بخش دولتی به منظور ارتقا رفاه و بهداشت عمومی جامعه هستند.

شایان ذکر است این کلینیک  به مساحت 70 متر مربع زیر بنا به اضافه 140 متر متر مربع  بصورت پارکینگ اختصاصی دامداران در حاشیه بلوار مطهری و با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و دویست پنجاه میلیون ریال شروع به فعالیت کرد که در مجموع 2 نفر متخصص دامپزشکی بصورت دائم و سه نفربصورت پاره وقت در این بخش مشغول به کار هستند که کمک بزرگی برای حوزه فعالیت های کاری دامپزشکی شهرستان کاشمر خواهد بود.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
4
3
میدونی مامانم میگفت پولت رو بزار تو آفتاب خودت برو تو سایه بشین.
آخه وقتی این مبلغ رو بزارید بانک و ماهی ۲۲.۵ میلیون بهت سود بده کت اگه سودش رو یه ماه نگیری از ماه بعد میشه ماهی ۳۰ میلیون سود .
کدوم آدم عاقلی میخاد این سرمایه رو میخابونه برای ماهی ۶ میلیون که آیا در بیاد یا نیاد.
دکتر جان من یکسال دیگه میام اینجا پیام رو و خبر رو نگاه میکنم بیا بگو درامدت (سود هم نه) چقدر بوده.
سونوگرافی رنگی؟؟؟؟؟
بقیه وسایل هم که همه امون داریم چطور شده یک میلیارد و اندی نکنه محل رو که بابات بهت داده هم رو هزینه ها حساب کردی؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
2
2
حیف پول که صرف سرمایه گذاری در امر درمان و پیشگیری دامپزشکی بشه که به باد فنا میره
نظر شما
ادامه