کد خبر: ۷۱۶۷۲

حکیم مهر: «حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید اسماعیل حسینی‌مقدم» مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور با افتخار به این سازمان اظهار کرد: سازمان دامپزشکی کشور سازمانی فرهیخته و دانش بنیان با بیش از 1500 متخصص دامپزشکی فعال است و از آنجا که بشر از ابتدای خلقت تا امروز نیازمند همزیستی با حیوانات بوده است، لذا طبق فرمایش قرآن کریم که فرموده است پروردگار عالم حیوانات را برای شما آفرید؛ می‌توان به اهمیت همزیستی درست انسان و حیوان پی برد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، وی با بیان اینکه حیوانات وسیله اصلی زندگی انسان‌ها بوده است و نیاز اصلی بشر بوده است گفت: در عین حال با توجه به اهمیت مراقبت از سلامت حیوانات و همچنین بیماری‌های مشترک انسان و دام، دامپزشکی از مشاغل ارزشمند و خاص در بین تمام مشاغل و جزو افتخارات بنده است.

حسینی‌مقدم در ادامه با اشاره به دوران حضورش در قم و عظمت و جایگاه آن در صدر اسلام و تاریخ پس از اسلام و مکتب اهل بیت گفت: لذا باید تسبیح در دست گرفت و اینجا قم است و پاداش معنوی کار کردن در قم مضاعف است. به همین دلیل مسائل «دامشهر» در استان قم نیز از جمله بسترهای خدمت پرافتخار خواهد بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه خدمت و کار در قم به مانند ضربه زدن به طبل است و بازتاب بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: با توجه به همین حساسیت، توجه به مباحث شرعی دامپزشکی، صدای خدمت در قم را از چند طبل هم بیشتر به گوش ملت خواهد رساند.

دکتر حسینی‌مقدم با تمجید از رویکرد جهادی و مسئولانه دکتر آقامیری به مسائل مدیریتی دامپزشکی، از مساعدت معاونینی نظیر دکتر حسینی (معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور)، دکتر رضاییان زاده (معاون بهداشتی و پیشگیری) و فعالیت‌های جهادی دکتر امین اسدی (مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان) و دیگر همکاران از جمله دکتر «حسن توحیدی مهر» مدیرکل دامپزشکی استان قم تشکر کرد.

لازم به ذکر است در جریان این ماموریت به استان قم، رئیس سازمان دامپزشکی و هیات همراه با برخی از مراجع عظام قم نیز دیدار کردند که در گزارش خبری جداگانه ای، مهمترین اظهارات مطرح شده در این دیدارها  منتشر شده است

 

نظر شما
ادامه