کد خبر: ۷۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  سازمان میادین میوه و تره‎بار شهرداری تهران میزان حق الزحمه و ساعات حضور دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی در طرح عرضه دام بهداشتی به مناسبت عید سعید قربان را افزایش داد.

در قرارداد منعقد شده با دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی، حضور آنان در مراکز عرضه بهداشتی دام زنده در روز عرفه امسال با دو ساعت و در روز عید سعید قربان نیز با دو ساعت افزایش روبرو است.

این در حالی است که سازمان میادین میوه و تره‎بار شهرداری تهران، حق الزحمه شرکت کنندگان در این طرح را نسبت به سال گذشته در روز عرفه به میزان هر ساعت هزار تومان و در روز عید سعید قربان به میزان هر ساعت دو هزار تومان افزایش داده است.

بر این اساس شرکت کنندگان در طرح عرضه بهداشتی دام زنده، امسال به ازای هر ساعت حضور در روز عرفه 000/80 ریال و در روز عید قربان 000/110 ریال دریافت خواهند نمود.

دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی شرکت کننده در طرح عرضه بهداشتی دام زنده، امسال روز یکشنبه پانزدهم آبان ماه (عرفه) از ساعت 9 صبح تا 19 و روز دوشنبه شانزدهم آبان ماه (عید قربان) از ساعت 5 صبح تا 17 به خدمت‎رسانی مشغول خواهند بود.

گفتنی است در مراکز عرضه بهداشتی دام زنده ، دامپزشکان به معاینه پیش از ذبح پرداخته و در صورت تمایل خریداران برای ذبح بهداشتی، هنگام و پس از ذبح نیز آنان بهمراه سایر رده‎های دامپزشکی(بازرسان گوشت) به بازرسی لاشه و امعاء و احشاء پس از ذبح می‎پردازند.

چهارشنبه 11 آبان ماه سالجاری هم در محل فرهنگسرای بهمن (جنب سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران) جلسه توجیهی شرکت کنندگان در این طرح با حضور معاون بهداشت و تضمین کیفیت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، دکتر حزبئی، دکتر میرزایی و دکتر امامی به ترتیب مدیرکل دامپزشکی استان تهران، رئیس شبکه دامپزشکی تهران و رئیس شبکه دامپزشکی شمیرانات برگزار شد.

در این جلسه دکتر اختیارزاده مدیرکل سابق دفتر بررسی، مبارزه و مراقبت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی نکاتی درباره معاینه قبل و بازرسی پس از ذبح به شرکت کنندگان در طرح عرضه بهداشتی دام زنده یادآور شد.

معاونت بهداشت و تضمین کیفیت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران هم اینک بعهده دکتر حسین جعفری، دامپزشک و معاون سابق سازمان دامپزشکی کشور است.

 

نام و نشانی 15 مرکز عرضه بهداشتی دام زنده در تهران :

 

خبر مرتبط :

با انجام نظارت بهداشتی در روز عید قربان : دعای خیر مردم ، خستگی دامپزشکان را رفع کرد + اظهارات جالب مردم
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
0
0
برای همه همکارانم که در تامین پروتئین سالم دامی تلاش می کنند آرزوی موفقیت دارم.
نظر شما
ادامه