کد خبر: ۷۱۹۲۵

حکیم مهر: جلسه شورای راهبردی تحقیقات و فناوری‌های دانش‌بنیان دامپزشکی به ریاست معاون وزیر و ریاست سازمان دامپزشکی کشور در محل پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گیلان، «دکتر سید محمد آقامیری» معان وزیر و ریاست سازمان دامپزشکی در جلسه شورای راهبردی تحقیقات و فناوری‌های دانش‌بنیان دامپزشکی کشور افزود: با بازدید امروز از دو مرکز تحقیقات شیلاتی در استان گیلان خصوصا بازدید از موزه پژوهشکده آبزی پروری، نکته مهمی که وجود داشت حسن وطن دوستی و وطن پرستی در عکسها و ابزار الات موجود در موزه موج میزد و این مورد در پیشرفت کشور بسیار مهم است. مهمترین توصیه من به موسسه تحقیقات علوم شیلاتی، قوی تر نمودن ارتباط با سازمان شیلات است تا در نهایت نفع این ارتباط به مردم برسد. اگر مجموعه تحقیقات نتواند در عمل نتایج تحقیقاتی خود را به دست مردم برساند و صرفا منجر به تولید مقاله و ارتقا رتبه شود در رسیدن اهداف خود شکست خورده است.

دکتر آقامیری افزود: نگاه بنده به شورای راهبردی تحقیقات دامپزشکی بسیار ویژه است چون در این جلسات تصمیمات مهم و کاربردی در زمینه دامپزشکی و تحقیقات دانش بنیان اتخاذ می شود.

در این جلسه «دکتر سید هدایت حسینی» مشاور تحقیقات و فناوری سازمان دامپزشکی کشور به ارائه گزارشی در خصوص پیشنهادات ارائه شده در جلسه و همچنین پیگیری مصوبات جلسه قبل پرداخت.

 لازم به ذکر است، در این جلسه «دکتر بابایی» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان گیلان هم حضور داشتند.

 


نظر شما
ادامه