کد خبر: ۷۲۰۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان مازندران گفت: با توجه به توانمندی و ظرفیت هایی که در صنایع وابسته به دام استان مازندران در زمینه صادرات فرآورده های غذایی با منشاء دامی ایجاد شده است، در آبان ماه سال جاری ۳ هیئت از دامپزشکی دولتی کشورهای ترکیه ، مالزی و روسیه با حضور در استان مازندران، بازدید از واحدهای تولیدی استان که دارای کد صادراتی IR از دامپزشکی هستند را آغاز نموده اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر محمدحسن گلپایگانی» در ادامه افزود: مازندران در زمینه خوراک دام و طیور، کشتارگاه صنعتی، صنایع لبنی، صنایع شیلاتی، بسته بندی فرآورده های خام دامی و غذایی با منشاء دامی، دارای واحدهای متعددی است که به پشتوانه همکاری و انتقال دانش همکاران دامپزشک توانسته است در سالی که مزین به شعار تولید دانش بنیان اشتغال آفرینی است فعالیت نقش گسترده ای در صادرات و ارزآوری برای ایران اسلامی داشته است.

گلپایکانی با تاکید بر اینکه مازندران کانون مورد توجه دیپلماسی غذایی قرار گرفت تاکید داشت، اجرای الزامات بهداشتی در واحدهای پرورشی، توزیعی مهمترین شاخص در تائید و صدور مجوز صادرات می باشد که استان مازندران در این خصوص توانسته نقش مهمی را ایفا نماید.

مدیر کل دامپزشکی مازندران در پایان صادرات محصولات لبنی از استان مازندران را ۴۶۴ گواهی به وزن بیش از ۹۵۰۰ تن تحت نظارت دامپزشکی استان اعلام کرد .


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
1
4
زنده باد مدیریت پویای دامپزشکی مازندران قطعا پیشرفت‌های بدست آمده در استان در بستر همکاری نمایندگان سازمان دامپزشکی ودر راس ان دکتر گلپایگانی و بخش خصوصی حاصل امده
پاسخ ها
همکار شاغل شهرستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
کار با رئیسی که علمی و کاردانه و مشکلات معیشتی ما را مشکل خودش می‌داند و حداقل صدای ما را میشنوه برای من کارمند استان لذت بخشه.خدا حفظش کنه.
نظر شما
ادامه