کد خبر: ۷۲۴۴

حکیم مهر - چهارمین همایش کشوری بروسلوز 22 تا 24 آذر ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خمینی(ره) دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری و معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری معاونت سلامت وزارت بهداشت، مرکز مدیریت بیماری‌ها و تعدادی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه‌ها و سازمان دامپزشکی کشور اقدام به برگزاری چهارمین همایش کشوری بروسلوز کرده است.

این همایش از 22 تا 24 آذرماه با محورهای استراتژی کنترل و مهار بیماری در کشور، ارایه تحقیقات کاربردی انجام شده در زمینه بروسلوز در سطح جامعه، شناخت تازه‌های تشخیص و درمان بروسلوز، یافتن راهکارهای عملی جهت پیشگیری از افزایش موارد ابتلا در ایران و تاکید بیشتر روی سیستم بیماریابی و گزارش دهی در کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی است، چهارمین همایش کشوری بروسلوز دارای امتیاز بازآموزی است و در مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خمینی(ره) دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

آخرین فرصت ارسال مقاله به این همایش حداکثر تا تاریخ 20 آبان ماه از طریق پست الکترونیکی 4thnicb@gmail.com اعلام شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 8-22439963 تماس حاصل نمایند.

این همایش در حالی 22 تا 24 آذرماه برگزار می‎شود که دو روز اول آن مصادف با برگزاری همایش داروشناسی دامپزشکی در بیمارستان امام خمینی (ره) است.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه