کد خبر: ۷۲۵۹۸

حکیم مهر: در اواسط آذرماه سالجاری، یک محموله مرغ منجمد به میزان 7 تن در شرایط کاملا غیر بهداشتی واقع در یک  حیاط منزل مسکونی اطراف شهرستان فردیس، شناسایی و بلافاصله کارشناسنان دامپزشکی به محل اعزام و نسبت به کارشناسی و ضبط محموله مورد نظر اقدام لازم بعمل آوردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان فردیس، «دکتر راهنورد» رئیس دامپزشکی فردیس با اعلام این خبر افزود: این محموله مرغ منجمد به میزان 7 تن که به صورت غیر قانونی و غیر مجاز از یک مبدا ناشناس با شرایط کاملا غیر بهداشتی به این محل انتقال داده شده بود مورد شناسایی قرار گرفت.

دکتر راهنورد ادامه داد با ارجاع پرونده تخلف بهداشتی به دادستانی شهرستان و با توجه به استعلام صورت گرفته از اداره کل دامپزشکی استان ، دادستان محترم شهرستان فردیس حکم معدوم سازی محموله مورد نظر را صادر نمودند و با حضور نماینده پلیس امنیت اقتصادی، نماینده حراست اداره کل دامپزشکی استان تمامی محموله مکشوفه به محل تبدیل ضایعات جهت امحاء منتقل گردید.

وی در پایان از شهروندان نیز درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه عرضه و تولید فرآورده های خام دامی به صورت غیر مجاز در سطح شهرستان مراتب را به شماره تلفن 36640518 و سامانه پاسخگویی 1512 اطلاع رسانی نمایند.



نظر شما
ادامه