کد خبر: ۷۳۱۲۸
تعداد نظرات: ۱۰۴ نظر
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«مهندس محمد حسینی» افزود: همکاران این انتظار را دارند که فوق‌العاده خاص غیرمستمر تبدیل به فوق‌العاده مستمر شود و از آن کسور بازنشستگی کم شود و در حقوق بازنشستگی همکاران در آینده قرار گیرد ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: «بر اساس مصوبه شورای حقوق و دستمزد، میانگین درصد فوق‌العاده ویژه همکاران در سازمان دامپزشکی حدود ۳۲ یا ۳۳ است و اقدامات لازم برای ارتقای این رقم تا ۵۰ درصد انجام و مجوزهای اولیه آن اخذ شده است.» این را معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور به حکیم مهر می‌گوید: «به دنبال این هستیم که این مهم را تا هفته آینده نهایی و به نوعی از تاریخ یکم آذر آن را در احکام همکاران جاری و ساری کنیم. با این کار به طور متوسط عددی نزدیک به یک تا دو میلیون تومان در احکام کارگزینی بعضی از دوستان اضافه می‌شود.»

«مهندس محمد حسینی» تصریح می‌کند: «روند پرداخت فوق‌العاده خاص نسبت به امسال هیچ تغییری نمی‌کند و همان پرداخت‌ها با همان درصدهای افزایش انجام می‌شود، اما اینکه این مشمول کسور بازنشستگی شود، باید منتظر قوانین و مقرراتی باشیم که مجلس مصوب می‌کند و به تایید شورای محترم نگهبان برسد.»

حکیم مهر:‌ آقای مهندس، با نزدیک شدن به پایان سال، سازمان دامپزشکی چه اقداماتی را در راستای ارتقای معیشت دامپزشکان انجام داده است؟

شرایط اقتصادی و معیشتی همکاران همیشه مورد نظر مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور بوده و یکی از اولویت‌های ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور این است که با توجه به جایگاه تخصصی و حساسیت کاری همکاران دامپزشک که در حوزه امنیت غذایی و سلامت غذا به شکل شبانه‌روزی در اقصی نقاط کشور و در حوزه پیشگیری و سایر مباحث تلاش می‌کنند، از نظر معیشتی مورد توجه لازم قرار بگیرند. تا آنجا که قانون اجازه می‌دهد و سازمان اعتبارات لازم را در این زمینه دارد، تلاش‌ شده که پرداخت‌های روتین و معمولی که در سراسر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود، در مناسبت‌های مختلف و به موقع به همکاران دامپزشک پرداخت شود. برای ارتقای این پرداخت‌ها چند اقدام را نیز پیگیری کردیم که در حال نهایی شدن هستند.

حکیم مهر: چه اقداماتی؟

یکی از اقدامات، بحث فوق‌العاده ویژه است. بر اساس مصوبه شورای حقوق و دستمزد، میانگین درصد فوق‌العاده ویژه همکاران در سازمان دامپزشکی حدود ۳۲ یا ۳۳ است و اقدامات لازم برای ارتقای این رقم تا ۵۰ درصد انجام و مجوزهای اولیه آن اخذ شده است. به دنبال این هستیم که این مهم را تا هفته آینده نهایی کنیم و به نوعی از تاریخ یکم آذر آن را در احکام همکاران جاری و ساری کنیم. با این کار به طور متوسط عددی نزدیک به یک تا دو میلیون تومان در احکام کارگزینی بعضی از دوستان اضافه می‌شود.

اقدام دیگر ما پیگیری افزایش ضریب سختی شرایط کار هست. تعدادی از همکاران ما در سراسر کشور در آزمایشگاه‌ها فعالیت می‌کنند و بر اساس نمونه‌هایی که برداشته می‌شود و کاری که می‌کنند، امتیاز آنها هزار است. مجوز اولیه برای عدد ۳۰۰۰ اخذ شده و به دنبال تامین اعتبار از سازمان برنامه و بودجه هستیم که امیدواریم سریع‌تر انجام شود و در احکام کارگزینی این دوستان هم قدم‌هایی برداشته شود.

همکاران یکی دو خواسته دیگر هم دارند که در این زمینه‌ها نیز اقداماتی انجام دادیم و با توجه به موانع قانونی موجود، به دنبال اصلاحیه یا به نوعی بهتر شدن شرایط آن در قانون بودجه سال‌های آتی یا در قانون برنامه هفتم هستیم.

حکیم مهر: منظورتان کدام خواسته‌هاست؟

یکی از این خواسته‌ها بحث محرومیت از مطب همکاران است که از سنوات گذشته در قانون مدیریت خدمات کشوری دیده نشده و بلاتکلیف مانده است. بالاخره تعدادی از همکاران ما اجازه کار در بخش خصوصی را ندارند و در قبال آن نیز هیچ حقوقی را دریافت نمی‌کنند، در صورتی که در شرایط مشابه در وزارت بهداشت، این حق محرومیت از مطب به همکاران پرداخت می‌شود. در این خصوص زمینه‌ها را فراهم کردیم تا ببینیم که به کجا می‌رسد و انشاالله بعد از نهایی شدن، خدمت دوستان خواهیم گفت.

در رابطه با بحث فوق‌العاده خاص باید این را بگویم که با توجه به شرایطی که در اعتبارات سال ۱۴۰۱ در هزینه‌های جاری پیش‌بینی شده بود و همچنین از محل درآمد ماده ۱۴، یک روند رو به رشد را نسبت به سنوات گذشته داشتیم که به نوعی شرایط نسبت به گذشته در این زمینه افزایش پیدا کرده است. همکاران این انتظار را دارند که این فوق‌العاده غیر مستمر تبدیل به فوق‌العاده مستمر شود و از آن کسور بازنشستگی کم شود و در حقوق بازنشستگی همکاران زحمتکش سازمان دامپزشکی در آینده قرار گیرد. قانون موجود که ما هم‌اکنون درحال اجرای آن هستیم، این شرایط را ندارد و تحت‌عنوان فوق‌العاده غیرمستمر ذکر شده است. اما در این زمینه‌ها درحال انجام تلاش‌هایی هستیم که قدم‌هایی برداشته شود. با این حال فضای حقوق و دستمزد در قوانین عادی و بودجه‌ای بسیار سخت است اما بالاخره این می‌تواند کمککننده به بخشی از معیشت همکاران باشد.

مثلا ما فردی داریم که با توجه به فوق‌العاده خاص، A به‌علاوه B تومان دریافت می‌کرده و این عدد یکباره در زمان بازنشستگی تقلیل پیدا می‌کند و حقوق بازنشستگی این دوستان بسیار کم می‌شود. در حالی که می‌دانید وقتی فرد به سن بازنشستگی می‌رسد، هم هزینه‌های او بیشتر می‌شود و هم مسائل او افزون‌تر. امیدواریم که در این زمینه هم به توفیق برسیم.

در رابطه با سایر مباحث نیز تا آنجا که امکان داشته به صورت غیرنقدی و نقدی و در تمام اعیاد یا مناسبت‌های ملی و مذهبی سعی کردیم با این دیدگاه که به فکر همکاران هستیم، قدم‌هایی را برداریم.

حکیم مهر:‌ آیا در حوزه تامین مسکن پرسنل دامپزشک نیز اقدامی کرده‌اید؟

در حوزه مسکن یک کار خوب را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی شروع کردیم که جا دارد از دکتر محمدی معاونت توسعه وزارت جهادکشاورزی تشکر کنم که با تشکیل کارگروه‌های منطقه‌ای و ملی در سطح سازمان‌های مستقل و سازمان‌های جهادی استان اقدامی ماندگار کرده و کشور را به پنج منطقه تقسیم و سازمان‌های تابعه و شرکت‌های تابعه را جدا کردند تا بتوانیم با مشورت یکدیگر در حوزه وزارت جهاد و در بخش‌های مختلف رفاهی، اقدامات یکنواخت و خوبی را انجام دهیم.

وزارتخانه در حوزه مسکن اقدامات بسیار خوبی را پیش برده که امیدواریم از این طریق بتوانیم از قانون جهش ملی مسکن استفاده و قدمی را در تامین مسکن همکاران برداریم. با توجه به اینکه خیلی از زمین‌هایی را که امروز وزارت مسکن و شهرسازی به عنوان زمین‌های دولتی دریافت می‌کند، متعلق به وزارت جهاد است و امیدواریم که از این طریق بتوانیم کمکی به مسکن همکاران کنیم.

در حوزه‌های دیگر نیز برخی امکانات رفاهی در سراسر کشور متعلق به سازمان‌های تابعه یا سازمان دامپزشکی داریم که سعی می‌کنیم آنها را ساماندهی کنیم تا اگر همکاران خواستند به مسافرتی بروند، از این حداقل‌ها استفاده کنند و هزینه‌های آنها در سفرها کمتر شود.

حکیم مهر:‌ آیا ضریب یک و یک برای همکاران دامپزشک نیز اجرا می‌شود؟

ضریب یک و یک مربوط به وزارت بهداشت و درمان است و برای پزشکان پرداخت می‌شود. آنها بر اساس ماده یک قانون احکام دائمی، از قوانین و مقررات مستثنی و تابع مصوبات هیات امنا و آیین‌نامه‌های مالی و استخدامی خود هستند. پزشکان این ضریب را دریافت می‌کنند اما در قانون مدیریت خدمات کشوری که ما از آن تبعیت می‌کنیم، چنین ضریبی وجود ندارد.

حکیم مهر: آیا فوق‌العاده خاص برای سال آینده نیز برای پرسنل دامپزشکی پرداخت می‌شود؟

ما در سال آینده ۲۰ درصد رشد نسبت به سال ۱۴۰۱ و همچنین در حوزه درآمدی، حدود ۳۰ رشد را پیش‌بینی کردیم. روند پرداخت ما نسبت به امسال هیچ تغییری نمی‌کند و همان پرداخت‌ها با همان درصدهای افزایش انجام می‌شود، اما اینکه این مشمول کسور بازنشستگی شود، باید منتظر قوانین و مقرراتی باشیم که مجلس مصوب می‌کند و به تایید شورای محترم نگهبان برسد.

حکیم مهر: به‌عنوان حرف آخر...

از شما تقدیر و تشکر می‌کنیم که اخبار حوزه وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی را به سمع و نظر همکاران در سراسر کشور می‌رسانید.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
محمد
|
Germany
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
26
74
ندادن حق محرومیت از مطب به دامپزشکان بخش دولتی ، خیانتی بزرگ است ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
عامو شما کارمندی کارمند. کار طبابت که نمیکنی که محرومیت بخوای. روز کارمند انتظار تبریک و شیرینی دارید. روز دامپزشکی هم میخاید. شما کارمندی بپذیرید. بعدش شما تو وزارت جهاد کشاورزی هستید نه بهداشت. وزارت جهاد هم به کارمندانش حق محرومیت از مطب و ... نباید بده. .................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
هرچی باشه کارمندان اداره اند، دولتیند، حقوقی دارند ، حق محرومیت از مطب ، حق محرومیت از واکسن و دارو
مفت فروشی ، و از همه مهمتر حق محرومیت از سروکار داشتن با دام و دامدار! و کرایه محل دادن و هزینه‌های دیگر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
همکاران بخش خصوصی که تعرفه را رعایت نمیکنید مصداق کامل رشوه و کلاه برداری است فکر میکنید امام زاده هستید بخش دولتی را محکوم میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
به ناشناس 10:37:
چه ربطی داره؟
من قبلا تو یک نهاد کار می کردم محرومیت می گرفتم. تو وزارت دیگه هم می گرفتم.
اونجا کارمند نبودم ولی تو جهاد کارمندم؟
اصلا شما دلیلی برای اظهار نظر در مورد موضوعی که نه اطلاعی ازش دارید، نه نفعی و نه ضرری درش دارید، دیده اید که اظهار نظر نامرتبط می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
البته یادت رفت خیلی چیزهای دیگر هم ندارند ، مالیات و خرج ایاب و ذهاب و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
موضوع اینه که مجوز نیمه وقت هم نمیدن
کارمند دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
اگرحق محرومیت مطب وارداحکام شود همکاران دولتی دیگردربخش خصوصی فعالیت نمیکنند وفضا برای سایرهمکاران خصوصی بازترمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
همکاران بخش دولتی اگر همکاران بخش خصوصی را گوشت کنند و بفروشند مفت می‌خرند و کباب میکنند و می‌خورند باز هم راضی نمی‌شوند
دامپزشک
|
Poland
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
4
17
اگه برای کل کارکنان بود خوب می شد
تا سه سال پیش خیلی خوب بود پرداخت اضافه کاررفاه مزایا نمیدونم چی شد کلا قطع کردن هر سه چهار ماه یک یک ماه اضافه کار میدن ..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
8
25
عرض سلام خدمت مهندس حسینی معاونت محترم سازمان دامپزشکی کشور.
در مورد فوق العاده ویژه میانگین که قبلا در احکام زده شده زیر 30 درصد بوده و ایشالا به پنجاه درصد برسد .مورد دوم در مورد تسری فوقالعاده اگه در احکام درج نشود جای نگرانی هست و دکتر آقا میری باید پیگیر باشد که این امر محقق شود وگرنه کار به خودی خود درست نمیشود.و مورد اخر هم ضریب یک و یک هم فعلا درست نشده و نتیجه اینکه پرسنل زحمت کش سازمان بازم مثل همیشه مظلوم واقع شده اند.
در پایان هم از زحمات اقای مهندس حسینی و دکتر اقا میری در خصوص پیگیری معیشت پرسنل سازمان تشکر و قدر دانی میکنم.
فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
2
41
باسلام
خداوند متعال به هر مسئولی که پیگیر وضعیت معیشتی کارکنان خدوم دامپزشکی میباشد سلامتی و طول عمر با عزت عطا بفرماید ایشالا خیر دنیا و اخرت نصیب شان شود.اگر که تسری در احکام درج شود حداقل از لحاظ معیشتی یه خورده ای شرایط بهتر میشود برای خانواده های این عزیزان با توجه به این تورم افسار گریخته.
دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
28
12
چرا برای سازمان دامپزشکی دغدغه معیشت کارکنان دولتی مهم است ولی دغدغه معیشت همکاران شاغل در بخش خصوصی بالاخص مراکز مایه کوبی دام که مهمترین و بیشترین کار بر دوش آنهاست برای آنها مهم نیست ؟؟؟ چه خبر از تعرفه بخش خصوصی ؟؟ چه خبر از اعتبارات بخش پیشگیری برای پرداخت قراردادهای منعقده ؟؟ در استان ما بیش از هشت ماه است حق‌الزحمه همکاران بخش مایه کوبی پرداخت نشده !!؟؟ حکیم مهر عزیز و محترم لطفاً منعکس کننده درد و رنج این همکاران باشید ...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
تا وقتی شما نمیدونید که تعرفه های شما باید از طریق نطام دامپزشکی پیگیری بشه حرفی برای گفتن با شما نیست
دکتر دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
همکار محترم بخش خصوصی از حسادت کم کنید و گرنه بیش از این اذیت میشوید از شما به عنوان یک فرد تحصیل کرده این سخنان بعید است.گویا شما متوجه نیستید که مشکلات شما با نظام دامپزشکی در ارتباط هست نه بخش دولتی.از حکیم مهر عزیز هم خواهشمندیم که که این عزیزان بخش خصوصی را تفهیم کند که سازمان دامپزشکی با نظام دامپزشکی دو بخش جداگانه و دو مسئول مختلف دارند.با تشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
همکار دولتی مطمئنی شما حسادتون بیشتر نیست یه ذره فکر کنید متوجه میشید
همکار دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
الان حق الزحمه مایه‌کوبی فصلی پرداخت میشه یعنی قبل از تمام شدن سه ماه مبلغ پرداختی وارد سامانه بشه و بعد پرداخت بشه مگر اینکه قرارداد را بدون پشتوانه و تخصیص اعتبار منعقد کرده باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
دکتر دولتی گرامی، بنده متوجه اختیارات بخش دولتی و نظام دامپزشکی هستم ، متاسفانه بعضی از همکاران دامپزشک ما احساسی برخورد میکنند با قضایا
موفق باشید
دامپزشک بخش خصوصی
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
جناب آقایان ناشناس و دکتر دولتی که اول پست جواب نوشته اید ... تعرفه های بخش خصوصی توسط نظام کشوری ابلاغ نمیشود بلکه توسط وزیر جهاد کشاورزی ابلاغ میشود و یکی از موانع عدم ابلاغ خود سازمان دامپزشکی است که بدلیل کمبود اعتبار شدیداً تمایل دارند که با همان تعرفه های دو سال قبل عقد قرارداد کنند با بخش خصوصی ... به خیال شما حسادت ما بدلیل بی سرپرست بودن بخش خصوصی است ... وگرنه بخش دولتی هیچ تاثیر مثبتی بر کنترل بیماری های دامی ندارند بلکه فقط سیاست گذار هستن و اجرای آن بر دوش بخش خصوصی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
6
12
اجرکم عندا...
دولتي
|
Canada
|
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
5
11
بازم ممنون
ویدا
|
United States of America
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
8
6
فوق العاده ویژه همان حق تسری است که وارد حکم می شود?
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
خیر دوست عزیز.فوق العاده ویژه یه چیز دیگست.فوقالعاده خاص به تسری میگن فوق‌العاده ویژه یه چیز دیگست که قبلاً هم داخل حکم بوده فقط مقدارشو می‌خوام بیشتر کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
نه الان اکثرا همکاران در حکمشون دارند منتها قراره درصدش اضافه بشه البته ببینیم چقدر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
طبق بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون خدمات کشوری دستگاه های اجرایی می توانند با درخواست بالاترین مقام مسئول به سازمان برنامه و بودجه تا ۵۰ درصد حقوق و فوق العاده های مستمر رو در حکم کارگزینی کارمندان اعمال کند
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
فوق العاده ویژه با فوق العاده خاص فرق دارد.اونی که در حال حاضر پیگیری میشود که داخل حکم قرار بگیرد فوق العاده ویژه با ضرایب خاص می باشد.
ناشناس
|
France
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
1
38
............. .تمام پرسنل دامپزشکی در بدترین شرایط معیشتی هستند.همه ما پیش خانواده هامون شرمنده ایم از بابت این درامد ها.تمام تعرفه های دامپزشکی مصوبه ۴۰ سال پیشه بدون کوچکترین تغییر. ..................
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
3
3
دوستان این درصد باقی مانده از فوق العاده از مبلغ زیر حکم محاسبه میشه یا فقط حق شغل و شاغل؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
در یکسری از آیتم های ضرب و در درصد تعیین شده محاسبه میشه.
حق شغل و شاغل هم جزیی از اونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
فوق العاده یه بند جدا تو حکم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
8
سلام .منظور این صحبت آقای مهندس حسینی که افزایش یک تا دو میلیونی حقوق بعضی همکاران بابت ویژه رو نفهمیدم.؟
یعنی این توزیع ۲۰ درصدی مشاغل اختصاصی چطور شده؟
باید منتظر برنامه و صدور احکام باشیم.
ان شاءالله که عادلانه باشه.
و البته به نفع کل همکاران کشور باشه نه همکاران ستاد در سازمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
برای کل کشور می باشد و ربطی به سازمان و ستاد مرکزی ندارد
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
8
سه سال مسکن ملی زیر مجموعه جهاد ثبت نام کردیم هیچ خبری نیست، .............
، الانم جهاد دیده دولت زمین هاشو می خواهد بگیره، روغن ریخته رو نذر امامزاده کرده
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
1
34
تا وقتی تسری صد در صد در احکام کارگزینی اعمال نشود کاری انجام نشده. ........... مگه لیاقتمون از سازمان زندانهاکمتره؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
دقیقا حرف حق.
للل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
12
19
در دامپزشکی اصلی ترین و سخت‌ترین کارو نیروی کاردان انجام میده ولی کمترین منفعتو میبره
باید تدبیری اندیشیده بشه که حداقل این ضرایب بنفع کاردان باشه

بااین احتساب بازم فاصله طبقاتی بیشتر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
همکار گرامی همه شما هم برادر و هم سطح و دوست ما هستید، بایست در کنار هم باشیم
کاردان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خودکرده را تدبیر نیست. نیروهای فنی اللخصوص کاردان تا وقتی خودشون رو مدیون سیستم بدونن و زیر بار هر ظلمی برن اوضاع به همین منوال خواهد بود . ..............
دکتر رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
4
12
با سلام ...همکاران سازمانی بخاطر مرکز نشین بودن تمام مزایا را میگیرند ولی استان بر اساس پیگیری مدیران کل از برنامه و بودجه این مزایا تامین میشه که این امر در استان ........ بعلت کم کاری معاون توسعه اصلا مطلوب نیست...پاداش ارزشیابی توسط سازمان داده شد ولی در این استان په..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
برادر عزیز اینکه می فرمایید برای تعداد خاصی است وگرنه وضعیت پرسنل مرکز نشین از همه جای کشور اسف بارتر است
آواز دهل شنیدن از دور خوش است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
1
13
باسلام و احترام
فوق‌العاده ویژه برای کارمندان اداره‌ های دامپزشکی 29 درصد لحاظ شده، ولی برای شاغلین اداره کل و رئیس اداره ها 35 درصد منظور شده خواهشمندم در این مورد اقدام فرمایید
ممنون و متشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
در قانون جدید همه یکسان و برابر ۵۰٪ فوق العاده ویژه دریافت خواهند نمود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
والا از صحبت های مهندس حسینی این دیده نمیشه که برا همه ۵۰ درصد باشه.
فرموند بعضی همکاران یک تا دو میلیون افزایش دارند .بعضی و نه اکثرا و نه همه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
18
با عرض سلام وخسته نباشید
متاسفانه دامپزشکی هیچ پرداختی برای مناسبتها به نیروهاش نداده ،حتی ۱۴مهر روز دامپزشکی کو پرداختی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
همکار گرامی تازه اگه هم بدن در حد 200یا 300 تومنه پول چهارکیلو پیاز.به این میگن پرداختی اخه.واقعا خنده دار و مضحک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
پیاز کیلوی ۴۰ تومن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
1
5
چرا بفکر بخش دولتی نیستید و تعرفه هارو اعلام نمیکنید؟
شایورد سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
2
15
مشکل اصلی این است که دامپزشکی به واسطه سازمان تابعه جهاد بودن از قانون خدمات کشوری تبعیت می کند؛ این در حالی است که بیش از ۲۱ دستگاه اجرایی خود را از شمول این قانون مستثنی کرده اند؛ نمونه اش ضریب یک و یک ، نمونه دیگرش محرومیت از مطب. کاش دامپزشکی هم می توانست مثل این ۲۱ و اندی دستگاه اجرایی خود را از قانون خدمات کشوری مستثنی کند یا از بدنه وزارت جهاد منتزع و به وزارت بهداشت ملحق می شد مثل سازمان دامپزشکی ایتالیا.
با سپاس از پیگیری های مجدانه و توضیحات واقع گرایانه ، فنی و به دور از وعده و وعید و عملگرایانه جناب آقای مهندس حسینی عزیز.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
ایتالیا بشیم! امری دیگری نبود استاد؟!
سید حسین شعبانیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
2
7
با سلام خدمت همکاران گرامی
دامپزشکان چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی در محرومیت کامل بسر می برند و حق دامپزشکان با این همه اطلاعات علمی و شرایط سخت کاری بیش از این ها می باشد.بنده هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی فعالیت دارم.در صورت احیای حق محرومیت از مطب شرایط بهتری برای فعالیت بخش خصوصی فراهم می شود و همکاران بخش دولتی هم می توانند از یه حداقل هایی برخوردار شوند که برای معیشت خانواده هایشان موثر خواهد بود.
رضا وطن دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
3
4
دوستان در بخش دولتی بواسطه نقش نظارتی که ایفا میکنند در معرض تهمت و افترا هستند و شاید هم یک اقلیت کوچکی فریب بخورند. لذا جهت رفع هر گونه فساد حتما باید به وصعیت معیشتی این دوستان پرداخته شود.یادمانباشد که بیشترین شکایات در سازمان بازرسی مربوط به ادارات دامپزشکی می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
1
4
با سلام
حکیم جان ای کاش در مورد ضریب یک و یک بیشتر از اقای مهندس حسینی سوال میپرسیدید که ببینیم امیدی هست به درست شدنش یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
ضریب ۱/۱ مخصوص رسته های بهداشتی درمانی می باشد لذا افرادی که در احکام کارگزینی آنها رسته بهداشتی و درمانی درج شده شامل این بند می باشند و ربطی به وزارت بهداشت ندارد
شایورد سرخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
ناشناس ۰۹:۵۰ خدمت جنابعالی عرض کنم که قضیه به این سادگی که شما گفتید نیست و اتفاقاً به وزارت بهداشت ربط دارد. صرفاً با نوشتن عنوان "بهداشتی و درمانی" در احکام کارگزینی دامپزشکی قضیه حل نمیشه و باید قانون پرداخت و محل اعتبارات آن مشخص باشه که متاسفانه در قانون خدمات کشوری به دلیل اینکه ماهیتاً غیرپزشکی است، دیده نشده و وجود ندارد ولی در قوانین هیات امنایی وزارت بهداشت دیده شده است. به سخن دیگر قانونگذار (مجلس) دامپزشکی را تحت لوای جهاد کشاورزی به صورت تولید محور (دامپروری) می بیند و نه بهداشت محور و نقش بهداشتی برای دامپزشکی (حداقل در قانون) قائل نیست. ما هنوز نتوانستیم بهداشتی بودن خود را به هم جامعه و هن قانونگذار اثبات کنیم. متاسفانه دولت و مجلس نقش بهداشتی را فقط برای وزارت بهداشت و زیرمجموعه های آن مانند سازمان غذا و دارو، هلال احمر، انتقال خون و ... قائل هستند و مجموعه وزارت جهاد را فقط تامین کننده غذا می دانند و نه تامین کننده سلامت غذا و شعار امنیت غذایی جهاد هم در این قالب می گنجد. متاسفانه واقعیت موجود این است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
این هم از .......... مسئولین سازمان است که نتوانسته اند بهداشتی بودن پرسنل را ثابت کنند ولی در احکام رسته بهداشتی و درمانی را درج نموده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خوب ما ه می تونیم ثابت کنیم. می خواهید؟ اشکالی نداره از فردا ما هم به بهداشت دیگه کاری نداریم چون رسته بهداشتی نیستیم.
ما کارمند جهادیم و باید مرغ بشماریم. محل تردد دون مرغ رو رصد کنیم، در مباحث مرغ سایز همکاری کنیم.
ببینیم آخرش دوستان خودشون نمیان اقرار کنند که شما متولیی بهداشت هستید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
1
2
اونایی که میگن دولتی و خصوصی جداست و این حرفا
عزیزان کارمند اداره کل شما چرا ............ میکنید و ناراحت میشید ما حقوقی که حقمونه رو بگیریم؟
میشه توضیح بدید
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
1
10
با سلام و عرض تشکر از پیگیری شما در خصوص معیشت همکاران
ولی توروخدا از انتقال بی رویه کارمندان سایر دستگاه‌ها به سازمان و ادارات کل خودداری فرمایید با اینکه هیچ کارایی ندارند و چون اعتبار پرداختی ندارند از تسری و اضافه کار ما کم میکنند تا حقوق این انتقالی ها را پرداخت کنند در دوره قبلی ریاست ممنوع شده بود ولی با آمدن دکتر آقامیری سیل انتقال از سایر دستگاه‌ها به سازمان صرفا برای دریافت تسری فوق العاده زیاد شده خواهشاً ممنوع کنید و از طرفیت بالای همکاران موجود استفاده نمایید با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
“چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است”
ولی کو گوش شنوا!!!!!
.........................
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
2
9
اتفاقا ما یه همکار خانم داریم که هفته ای دو روز میاد سر کار. اسمش اینه که تو آزمایشگاه شبکه کار میکنه. اتفاقا باید ضریب سختی کار این خانم بشه ده هزار. بیچاره صبح که میره تو اتاق چرت میزنه تا ظهر بعد هم میره خونه. واللا
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
6
من ۳ ماه است به عنوان دامپزشک ناظر کشتارگاه در شهرستان س پروانه گرفته ام وکشتارگاه مرغ شروع به کار نکرده ومن هم جایی دیگر نمی توانم بروم اصلا پول هم به من نمی دهند می گویند هنوز کشتارگاه را نیفتاده تکلبف من چیست به نظام هم‌ مراجعه کنم جواب نمی دهند .دامپزشک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
12
فوق العاده ویژه برای همه دستگاه ها بوده و اجرا شده است و دامپزشکی از همه عقب تر قانون را دارد اجرا می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
2
انهایی هم. که چندین سال است در کشتارگاه کار می کنند و به اصطلاح کشتارگاه فعال است به دلیل پشتوانه قوی حمایت نظام دامپزشکی از کارفرماهاچندین ماه معوقات حقوق دارند نگرد که جوابگویی نیست ما گشتیم نبود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
2
دوستان کسی اطلاع داره فوق العاده ویژه قراره بر حسب مشاغل تخصصی پرداخت بشه (فنی ۵۰درصد و اداری ۳۵)یا نه، همه پرسنل ۵۰درصد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
برای همه ۵۰٪ می باشد و فنی و غیرفنی ندارد ولی قبلاً برای مدیران ۳۵٪ و برای کارشناسان ۲۹٪ بوده
فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
همکار گرامی با اینکه خودم فنی هستم ولی قانون گفته همه به 50 درصد برسند و خدارو شکر اینگونه هست چون واقعا شرایط سخت اقتصادی داره همه رو اذیت میکنه
ناشناس دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
9
سلام
چرا باید دامپزشکی با این همه سختی کار مثل وزارت بهداشت از قانون مستثنی نباشد اینو باید از مسئولین پرسید و فوقالعاده ویژه هم که بسیاری از دستگاها واسشون اعمال شده و ما از غافله عقب موندیم.فوقالعاده تسری هم به لطف مسئولین هنوز در احکام درج نشده و همیشه رو هواست و اینکه جای تاسف داره که کارمندان شریف دامپزشکی همیشه در بحث معیشتی با مشکل مواجه هستند.منظورم هر دو بخش زحمت کش دولتی و خصوصی هست که اصلا رسیدگی نمیشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
1
17
تغییر ضریب سختی کار، نباید فقط برای پست های آزمایشگاه باشد چون قبل از مواجهه همکاران آزمایشگاه با بیماری، این همکاران "اداره مبارزه با بیماری های دامی" هستند که در مواجهه اولیه با بیماری ها بویژه بیماری های مشترک انسان و حیوان قرار می گیرند مثلا در مواجهه با ویروس هاری این همکار اداره مبارزه است که باید در شرایط بسیار بد نمونه برداری، سر حیوان هار را جدا و از مغز حیوان نمونه بگیرد و یا از اسب مشکوک به مشمشه و یا گوسفند و گاو مشکوک به بروسلوز خونگیری کند. اداره طیور که از بیماری های زئونوز فقط یه بیماری آنفلوآنزای فوق حاد در پرندگان زنده، رو دارند و اغلب نمونه هاشون رو بهره بردار براشون میگیره و بقیه بیماری های طیور هم که زئونوز نیستند. بیماری های آبزیان زنده، هم زئونوز نیستند و سل پوستی آبزیان هم نادر است و منصفانه هم قضاوت کنیم، نمونه های نظارت و قرنطینه هم که حین نمونه گیری، بیماری مشترک رو به نمونه بردار منتقل نمی کنند. این وسط، بازم به همکاران اداره مبارزه با بیماری های دامی ظلم شده است؛ چون در سختی کار مثل آزمایشگاه ضریب ۳۰۰۰ حکم کارگزینی شامل حالشون نشده. نمی دونم تصمیم گیران چنین ظلمی، چرا اداره همیشه مظلوم "مبارزه با بیماری های دامی" رو ندیدند در این افزایش ضریب سختی کار!!
پاسخ ها
دکتر سعید مستوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
همکار محترم شاغل در اداره مبارزه ؛ ضمن خسته نباشید خدمت شما و همکاران ، لازم است که موقع بیان مطالب همه جوانب طرح شود تا قضاوت آسانتر شود .همکاران که برای نمونه برداری اعزام میشوند در ازای آن حق ماموریت و استراحت پس از ماموریت نصیبشان میشود و این مهم چند بار در ماه تکرار میشود . اما همکاری که در بخش آزمایشگاه شاغل میباشد بایستی عملیات تشخیصی را بدون دریافت مزایایی مشابه شما انجام دهد . از همه مهمتر آیا شما حاضر به فعالیت در آزمایشگاه ( تعبیدگاه)بدون مزایای مشابه با اداره مبارزه هستید ؟ یا با اعلان افزایش سختی کار به میزان ششصد هزار تومان فکر میکنید که کادر آزمایشگاه به نان و نوایی رسیدن و شما جا موندید و سریعاً گله و شکایت میکنید تا حالا کجا بودید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
آقای دکتر مستوفی، نگفتم که سختی کار به بچه های زحمتکش آزمایشگاه ندهند عرض کردم برای بچه های مبارزه هم این قضیه افزایش ضریب سختی کار رو لحاظ می کردند؛ شما بد متوجه شدی برادر! اولا در برابر حق ماموریت مبارزه، اضافه کار بسیار بالای همکاران آزمایشگاه وجود دارد و مجموع ماموریت و اضافه کار برای هر دو گروه فرقی ندارد و به صورت یک سرانه واحد از سوی ادارات کل واریز می شود دوم فرمودید استراحت پس از ماموریت، کدام استراحت برادر من ! گاهی فاصله محل نمونه گیری از اداره آن قدر دوره که بری نمونه بگیری و برگردی و نمونه رو در سامانه لیمز ثبت کنی و نامه بزنی و بسته بندی کنی برای مرکز تشخیص با حفظ زنجیره سرد و با نقلیه هماهنگ کنی برای ارسال به آزمایشگاه که حداقل ۳ ساعت از ساعت اداری هم گذشته برادر! بارها شده همکار مبارزه ساعت ۷ غروب با لباس کثیف و بودار رفته خونه اش ، سوم اینکه به قول شما حق ماموریت و استراحت پس از ماموریت همکاران مبارزه که اغلب وجود نداشته، هیچگاه جایگزین سلامتی همکار و یک عمر بیماری و خدای نکرده خطر مرگ نمی شود تازه خطر رانندگی در جاده های پر پیچ و خم کوهستانی با خودروهای فرسوده اداره پیش کش! فرمودید تا حالا کجا بودم، بنده به عنوان متخصص داخلی دام بزرگ با ۷ سال سابقه بخش خصوصی و ۱۱ سال سابقه بخش دولتی، همان اداره مظلوم مبارزه برادر! مجددا عرض می کنم مخالف پرداخت سختی کار آزمایشگاه نبوده و نیستم. ولی از جا ماندن همکاران مبارزه به دلایل گفته شده قبلی، گله مندم. شما برادر عزیز مطلب رو بد متوجه شدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
هر دو تا حق دارید ولی اداره مبارزه کارش فقط آمار دادنه نمونه برداری سالی ماهی یه دونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
ناشناس ۱۰:۰۷ اتفاقا اداره هایی که کارشون آمار دادنه، نظارت و قرنطینه هستند نه مبارزه! طرح پایش پس از واکسیناسیون تب برفکی، طرح پایش بیماری های منتقله از حشرات، وبینار بیماری های مشترک، طرح پایش سرمی بروسلوز، مراقبت سرمی مشمشه، نه تنها تست سل بلکه پیگیری سل غیرتوبرکولینه و.... برو سامانه لیمز آزمایشگاه قسمت دام، ببین چقدر نمونه ارسالی از مبارزه ثبت شده است! سازمان دامپزشکی یعنی اداره مظلوم مبارزه با بیماری های دامی؛ بقیه بخش ها طفیلی اداره مبارزه، هستند و به خاطر ر.ا.ن.ت بخش خصوصی قدرت گرفتند ولی چون اداره مبارزه ر.ا.ن.ت.ی نداره، و با اصطبل و طویله سرروکار داره،و لباس بو می گیره، همه ازش گریزانند. اداره طیور هم که فقط اداره "طیور صنعتی" است و عملا به طیور بومی هیچ خدمتی نمیده بجز نیوکاسل مقاوم به حرارت.(اونم از سر اجبار) و واکسن ها رو هم مسیول فنی بخش خصوصی میزنه و ثبت می کنه، و نمونه های طیور رو هم مرغدار براشون میگیره! و در برگشت خندان و شاد، مرغدار، میرسونشون خونه! اداره آبزیان هم مثل اداره طیور! این وسط بیشترین بی توجهی به اداره مظلومه مبارزه میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
5
با این حساب این هفته بابد عملی بشه یعنی قبل از 30 ام .ببینیمو تعریف کنیم ولی قبلا 29 درصد اعمال شده حالا یکی دو درصددزیاد مهم نیس بهرحال هر کسی هر چند درصد بوده الان به پنجاه میرسه بازم جای شکرش باقیه حداقل دزصدو بالا و پایین نکردن حداقل تو این یه مورد عدالت برقرار شده و همه به پنجاه درصد میرسن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
شما مطمئنی همه به ۵۰ میرسن؟خودشون به صراحت گفتن بعضی ها نه حداکثر و نه همه.
این بعضی ها خیلی مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
بعضی ها منظور همه کارمندان رسمی اعم از فنی و اداری است
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
3
در استان ........ خبری از دادن چیزی در اعیاد نیست لطفا مسولین دامپزشکی جواب بدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
1
7
حکیم جان شما قطعا در جریان هستید حتی با این فوقالعاده ویژه احکام همکارانم هنوز زیر خط فقر هستش حتی زیر 10 تومن.فقط میشه گفت جای تاسف داره و به حال پرسنل سازمان دامپزشکی باید خون گریه کرد ..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
6
سلام بر مهندس حسینی
جناب مهندس من در شرف بازنشستگی هستم خواهش میکنم فعلا اگه امکان درج تسری در احکام نیست حداقل کسورات تسری درست کنید که مشکل لااقل برای همکارانی که نزدیک بازنشستگی هست درست بشود چون با این رویه حقوق امثال بنده زیر 7 یا 8 تومن میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
5
تسری دراستانها بسته به اعتبارات دریافتی از۲۰تا۱۰۰درصد پرداخت می شه مدیرکل ما می گه آنها از درآمد ۳درصد نفت برخوردارند لذا ۱۰۰درصد پرداخت می کنند ما که دراستان مرزی همسایه آنها هستیم ۴۰درصد می گیریم سازمان هم که چون ۱۰۰درصد می گیرد صداش درنمی آید عملکرد ما از همه آنها بیشتر است چون سازمان مدیریت ما دلش نمی خواهد به ما پول بدهد هرچه زلزله وبدبدختی هم هست مال ماست مدیرکل می گوید خدا ماراامتحان می کند وهرچه فامیل وپارتی دارهست می آید استان ما وما ده ساله هنوز۲۰۰تومان مزایا می گیریم تورم وافزایش ها تاثیری درمزایای مانداره ولی باز ما باکمال پرروئی باما شین خودمان ماموریت می رویم وشب وروز کار می کنیم شاید آنها کم بیاورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
کلاً سازمان مدیریت هیچ استانی، دوست نداره به دامپزشکی پولی بده!چون براشون کار دامپزشکی مهم و اولویت دار نیست و نقش اندکی در اقتصاد استان دارد. میگن : مگه چکار می کنید، جز اینکه گاو و گوسفند واکسن می زنید!! بازم عدم تبیین کار دامپزشکی در نهاد های برون سازمانی، ما را ضربه فنی کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
1
1
کهگیلویه و بویر احمد چون منطقه محرومه تسری ۱۰۰ درصد پرداخت میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
4
برادر عزیز اشتباه فکر میکنید ۱۰۰٪ فقط برای آنهایی است که ضریب پرداخت تسری آنها ۱ و ۱/۵ می باشد مانند کارمندان وکارکنان غیر دامپزشک
برای رده های دامپزشکی شامل کاردان، لیسانس ، دکترا و متخصص در همه جای کشور درصد پرداختی بین ۵۰ تا ۶۰ متغییر، ولی برای همه یکسان می باشد
ممکن است توسط مقامات ارشد سازمانی از این محل برای سایر امور غیرمرتبط نیز هزینه گردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
1
5
حکیم جان یک سوال از شما دارم این 50 درصد برای همه اعمال میشه یا برای بعضی ها چون مهندس حسینی گفتن بعضی از دوستان و یه خورده دو پهلو صحبت کردند .شما چون بر مطلب اشراف دارید میتونید جواب سوالمو بدید.با تشکر از شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
9
چرا از حق تسری حرفی نمی زنید ?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
6
4
ممنون از زحمات معاون محترم توسعه ان شاالله که سریعتر نتیجه بدهد واقعا تحت فشار هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
3
با سلام
تغییر ضریب سختی کار چرا برای بخش سل و بروسلوز انجام نمی‌شود، نیروهای این بخش که بیشتر در معرض خطر بیماری هستند.
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
سختی کار اگه تو دامپزشکی باشه اون هم مربوط به نیروهای اکیپ واکسیناسیون هست واقعا مظلوم با کمترین حقوق وبابیشترین کار .ظلم واقعی درحقشون میشه وگرنه بقیه یک جورایی به حقشون میرسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
کجای دنیا دیده ای که برای تبعیدگاه امتیاز خاص در نظر بگیرند
در دامپزشکی هرکسی را بخواهند تنبیه نمایند حکم کارشناس سل و یا بروسلوز با کمترین مزایا برایش ساری و جاری می نمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
4
4
لطفا فکری برای نیروهای طرحی بکنید بااین همه سختی کار بعد ۳ سال طرح هیچ امیدی به موندن سرکارندارن.ن قراردادی ن حجمی واقعا ظلم میکنین درحق نیروهای طرح.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
خوب برین سربازی تو ارتش
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
1
همکار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد کمتر از ۵۰ درصد پرداخت می کند چرا جو می دی ل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
مابه تفاوت استان‌هایی که کمتر از ۵۰٪ گرفته باشند از ماده ۱۴ پرداخت شده و یا خواهد شد
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
5
همکاران عزیز ضزیب ۱/۱ برای وزارت اموزش پرورش سالها هست مگیته نه بروید حق شغل وشاغلی خودتان را با همتراز اموزش پرورشی مقایسه کنید ویا در قوانین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
3
13
من نمیدونم خدایی بخش خصوصی اینجا چیکار میکنه دوستان کسی پیام داده بیان اظهار نظر کنند...اونم راجع به موضوعی که اصلا ذینفع نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
مثل شما که هرجا بحث تعرفه اس یهو یاد بدبختیا و حقوق کم و تسری تون میفتید
مام مثل شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
7
3
واقعاازمهندس حسینی عزیزتشکرمی کنم ۰خداعزتشون بده به معنای واقعی انسان هستندوپیگیرمشکلات همکارانند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
2
4
احکام دامپزشکی واقعا پایینه امیدوارم مسولین فکری به حال این موضوع بکنن بااین تورم حتی بانکها هم فیش حقوق رو بعنوان ضامن قبول نمی کنن جای تاسف داره
احمدی مطلق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
1
چرا به هیچ مناسبتی دامپزشکه چیزی نمی دهد ولی مسولین چیز دیگری می گویند
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
4
سلام وقت بخیر
سوالی داشتم از جناب آقای حسینی
آیا واحد تست سل و بروسلوز ، واحد مبارزه ، واحد نظارت ، واحد طیور و ... شامل سختی شرایط کار نمیشه ؟ چرا ما کار صحرایی داریم و دایم در گاوداریها و دامداریها مشغول به واکسن ، تست سل و بروسلوز و غیره هستیم و یا اداره طیور که بیماری آنفلوانزای فوق حاد طیور وسایر بیماریهای مشترک انسان و دام در آن مشهود می باشد چرا نباید امتیاز سختی شرایط کار آن افزایش یابد ؟
سوال دوم چطور میشه وارد آزمایشگاه شد و امتیاز سختی و شرایط کار را گرفت ؟
پاسخ ها
دکتر سعید مستوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
با سلام خدمت کارشناس ۱۳:۵۳ ؛
بنده حاضرم محل کارم رو با شما الساعه عوض کنم و عطای آزمایشگاه رو به لفایش ببخشم. محل کار بنده آزمایشگاه هاری در اداره کل آذربایجانشرقی است . بعد از تعویض دبه فبول نیست و بایستی حداقل ۸۰۰ نمونه ارسالی از استانهای دیگر رو تنهای تنها کار کنید با اضافه کار دویست تومن در ماه و در ضمن باید پاسخگوی مرکز تشخیص، سازمان دامپزشکی ، ادارات کل استانها و کلیه شهرستانهایی که دستگاه فاکس اونها کار نمیکنه باشید و برای مرخصی حتماً یه جانشین کار بلد که بتونه جای شما نمونه ها رو کار کنه پیدا کنید. ممنون میشم اگه منو از این تبعیدگاه که ۲۵ ساله اسیرشم نجات بدهید . بیصبرانه منتظر فرشته نجاتم هستم.
همکار مبارزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
جناب آقای دکتر مستوفی عزیز، ضمن عرض خداقوت جانانه، آن گونه که جنابعالی فرمودید، بنده خیلی شرمنده شدم و فکر می کنم سازمان دامپزشکی باید آزمایشگاه های رفرانس استان ها(مانند آزمایشگاه هاری آذربایجان شرقی، آزمایشگاه مرکز تشخیص طیور مازندران، آزمایشگاه مرکز تشخیص آبزیان چهارمحال، آزمایشگاه مرکز تشخیص بیماری های دامی خراسان رضوی) رو از آزمایشگاه غیررفرانس استان ها، جداگانه ببیند؛ چون کار در سطح ملی می کنند و نه فقط استانی، و اگر شما نبودید، باید سازمان باید با موسسه پاستور قرارداد می بست که پولش از مزایای شما بیشتر بود. پس اگر آزمایشگاه استانی معمولی غیر رفرانس ضریبش شده ۳۰۰۰ ،باید برای مرکز تشخیص های استان ها باید بشه ۶۰۰۰ تازه از نظر مرخصی هم سازمان به شما بدهکاره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
1
5
سلام دکتر سعید
با جابجایی و انتقالی شما موافقت شد.
دوست عزیز این مشکل و بی برنامگی ........... هستش که شما جای چند نفر کار می‌کنید. مشکل اصلی در تبعیض از سوی ریاست سازمان دامپزشکی هست که نمی تونه از نیروهاش حمایت کنه،. ....................... ما عین شتر مرغ هستیم نه می تونیم مستقل باشیم و نه جزو وزارت بهداشت
دامپزشکی تمام کارهاش سخت و زیان آوره و متاسفانه فقط آزمايشگاه تو اون دیده شده... باز جای خوشحالی داره که امتیاز سختی شرایط کار آزمایشگاه بالا رفت کاش بجای تفرفه افکنی و ... بدنبال سایر مزایا در این شرایط بد اقتصادی بودیم.... ........................... تسری صد در صدی را در احکام، افزایش چشمگیر تعرفه ها و یا ضریت یک و یک و ماموریت اعزام بخارج دامپزشک بهمراه کارشناسان دامپزشکی و غیره که همگی خواب و خیال بود .................. شب خوش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
این فوقالعاده 50 درصدی فقط شامل 20درصد کارکنان می شود نه همه بهتر است حکیم مهر بخاطر جذب مخاطب اخبارو بصورت ناقص منتشر نکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
جناب آقای حسینی به نظر خیلی عادلانه نیست که پرسنل اداری و مالی ۳۵ درصد و فنی ۵۰ درصد اینم که شد حکایت تسری و اختلافات که بین همکاران ایجاد شد امیدوام همه ۵۰ بشن چون از انصاف به دوره
نظر شما
ادامه