کد خبر: ۷۳۲۵۶

حکیم مهر: بازدید مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی از پایانه صادراتی در قزوین و مدیران دفتر نظارت سازمان دامپزشکی کشور از پروژه پایانه صادراتی یک مجتمع تولیدی فرآورده های کشاورزی و دامی در استان قزوین که دارای خط ریل راه آهن اختصاصی است بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر جوادی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: این پایانه صادراتی در حال احداث که دارای خط راه آهن اختصاصی است شامل سیلوهای ذخیره سازی نهاده های دامی، سردخانه نگهداری و ذخیره سازی فرآورده های دامی منجمد بوده در شهرستان آبیک واقع شده که با توجه به وسعت کار، مستلزم اعلام نظر متخصصان دامپزشکی در سطح ملی می باشد .

دکتر جوادی تصریح کرد: پایانه صادراتی مذکور پس از راه اندازی نقش بسزایی در تسهیل بازرگانی و صادرات و واردات فرآورده خام و نهاده های دامی خواهد داشت.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان قزوین همچنین از مراحل ساخت تنها واحد سورت روده در فارسیان که پس از فرآوری به عنوان ماده اولیه نخ جراحی استفاده شده و همچنین برای استفاده در صنایع غذایی صادر خواهد شد بازدید کرد.

 مجتمع آبزی پروری شهرک صنعتی لیا، آخرین مکانی بود که مورد بازدیدمدیر و کارشناسان دفتر نظارت سازمان دامپزشکی قرار گرفت .



نظر شما
ادامه