کد خبر: ۷۳۴
هواداران حقوق حیوانات در هند از دولت این کشور خواستند سنت ذبح بز با تبر در این کشور را مغایر با قوانین حمایت از حقوق حیوانات  اعلام کنند.

بعد از مراسم مذهبی هندوهای منطقه بنگال غربی که یک هفته به طول انجامید، 50 هزار رأس بز توسط تبر گردن زده شدند تا هندوها از بخت بد دور بمانند و همین قضیه صنعت دامپروری و کشاورزی هند را با مشکل روبرو کرده است.

علاوه بر نحوه گردن زدن بزها، تعداد بزهایی که جان خود را در یک مراسم مذهبی از دست می دهند، نگران کننده است و به همین دلیل، هواداران حقوق حیوانات در هند خواستار متوقف شدن این مراسم شده اند.
 
 
---------------------------------------
 

یک پرورش دهنده ماهی های قرمز در چین برای پرورش و رشد سریع تر ماهیان خود از شیر خشک استفاده می کند.

این کشاورز چینی روزانه با درست کردن شیر خشک برای غذا دادن به ماهی ها سر استخر محل پرورش حیوانات خود می رود و تمام ماهی ها نیز با اشتیاق کامل به سوی او می آیند.

وی در مصاحبه گفت: ابتدا چند نفر از دوستانم از این روش استفاده کردند و زمانی که به من نیز توصیه کرد که این کار را انجام بدهم، تعجب کردم اما بعد متوجه شدم که گفته انها صحت دارد و از آن پس برای غذا دادن به ماهیانم از شیر خشک استفاده کردم.

بنا به گفته این پرورش دهنده آبزیان، ماهیان قرمز بیش از چهل سال عمر می کنند و در صورت نگهداری صحیح از آنها، عمر انها به یک ماه تا یکسال محدود نخواهد شد.
 
 
 
نظر شما
ادامه