کد خبر: ۷۳۴۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
و

حکیم مهر: رییس فراکسیون انرژی های نو مجلس با قدردانی از اعضای جهاددانشگاهی بیان کرد: در کمیسیون صنایع و معادن به ویژه حوزه کشاورزی، دام، طیور و آبزیان آماده همکاری با این نهاد هستیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، «دکتر یوسف داودی» نماینده مردم سراب و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و رییس فراکسیون انرژی های نو مجلس در بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» اظهار کرد: من از تلاش‌های اعضای جهاددانشگاهی که بسیار مومن، ارزشی و فعال در حوزه های علمی و دانش بنیان هستند و کارهای خوبی را هم در این زمینه انجام دادند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس که در حوزه های انرژی های نو هم مسئولیت دارم در کمیسیون صنایع و معادن به ویژه حوزه کشاورزی، دام، طیور و آبزیان آماده همکاری با این نهاد هستیم.

نماینده مردم سراب با تاکید بر این که تا جایی که می توانیم به این نهاد کمک خواهیم کرد، افزود: سال گذشته از نمایشگاه این نهاد در دانشگاه تهران بازدید کردم و در آنجا دیدم که این مجموعه تا چه اندازه در زمینه فناوری های جدید در حوزه های مختلف اعم صنایع، الکترونیک و داروهای گیاهی خوب کار کرده و این که برای من بسیار جالب بود.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی، دام، طیور و آبزیان این نهاد فعالیت های جالبی دارد و کارهای تحقیقاتی خوبی نیز در حوزه هوا و فضا انجام داده بودند که بسیار عالی بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه من از یکی از نمایندگان قانون برنامه هفتم توسعه در مجلس هستم اظهار کرد: آمادگی داریم در حوزه قانون گذاری خود به جهاد کمک کنیم، زیرا یک جهت اصلی جهاددانشگاهی دانشگاه است که ستون اصلی علمی پیشرفت کشور می باشد و جهت دیگر نیز دانشجوها و اساتید قرار دارند در نتیجه این نهاد این ظرفیت را دارد که در حوزه دانش بنیان، ایجاد اشتغال و فناوری های جدید پیشتاز باشد و ما نیز به آن کمک می کنیم.

 گفتنی است، نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی» با شعار «جهاددانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان» و با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستاوردهای این نهاد از روز شنبه (۱۳ اسفندماه) آغاز شده است و امروز سه‌شنبه (۱۶ اسفندماه) در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی به کار خود پایان داد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
1
3
دامپزشک و ریاست فراکسیون انرژی های نو!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
1
3
پزشکان مجلس ، کمیسیون بهداشت و درمان را در دست دارند ولی نمایندگان دامپزشک در بی راهه هستند و هیچ فایده ای در دفاع از حقوق دامپزشکان ندارند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
0
1
آقایون اولا که ایشون کارشناسی شیمی هم دارند و دوما مدریت ایشان خیلی بهتره از جمله رشته های علوم پزشکی در سراب
نظر شما
ادامه