کد خبر: ۷۳۵۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: مدیران ارشد جهاددانشگاهی گلستان و اداره کل دامپزشکی با امضای تفاهم نامه ای مشترک بستر فیزیکی ایجاد مرکز ملی ذخیره ژنتیک اسب ترکمن را ایجاد کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، مدیرکل دامپزشکی استان گلستان در این جلسه با اشاره به اینکه ما خواستار کارهای علمی مشترک هستیم، اظهار کرد: ما مدیران رسالت هایی بر دوش داریم که باید در مسیر خدمت به مردم قدم های بزرگی را برداریم.

«دکتر علی کاووسی» با بیان اینکه انعقاد این تفاهم نامه می تواند زمینه ساز فعالیت های بزرگتری در سطح استان و کشور شود، افزود: ما همواره از کارهای دانش بنیان و تحقیقاتی استقبال کرده و امیدواریم بتوانیم با ایجاد مراکز دانش بنیان به اقتصاد، رفاه، توسعه و آبادانی استان گلستان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه تاکید ما همیشه بر این است که کارهای فکری و ریشه ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: نباید خودمان را مشغول و محدود به کارهای روتین کنیم و بدانیم زمان و امکانات در اختیار ما متعلق به مردم و بیت المال است و باید تلاش کنیم باهم افزایی و همدلی بین دستگاهها موجب رونق و توسعه استان شویم.

ایجاد کنسرسیوم مشترک به ابتکار جهاد دانشگاهی استان گلستان

رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان با تقدیر از همراهی و همدلی مدیرکل و معاونین اداره کل دامپزشکی استان گلستان، تصریح کرد: اینکه یک مجموعه تخصصی با درک درست شرایط روز کشور و منطقه با نگاهی دانش بنیان به دنبال توسعه فعالیت های علمی است ارزشمند بوده و امیدواریم بتوانیم با پاسخ خوبی به این اعتماد و همراهی دهیم.

«ابراهیم شهبازی»، جهاددانشگاهی را نهادی مولود انقلاب اسلامی و بر پایه حل مساله دانست و گفت: ما همواره تلاش کرده ایم با تعامل مثبت و سازنده با دولت منطبق بر نظام مسائل استان حرکت کرده و باری را از دوش مردم و نظام برداریم.

وی از تشکیل کنسرسیوم مشترکی برای ایجاد مرکز ملی ذخیره ژنتیک اسب ترکمن در سطح کشور به ابتکار جهاددانشگاهی استان گلستان خبر داد و گفت: به زودی با اجرایی شدن طرح می توانیم سهم خوبی در افزایش تولید ناخالص داخلی و گردش مالی در استان ایفا کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست تفاهم نامه ای مشترک میان اداره کل دامپزشکی استان گلستان و جهاددانشگاهی به امضای مدیران ارشد این دو نهاد رسید که در بخشی از مفاد آن واگذاری یک مرکز به جهاددانشگاهی برای راه اندازی مرکز ذخیره ژنتیک گنجانده شده است. دانش فنی، مقدمات اجرایی طرح، تجهیزات و الزامات اولیه این مرکز نیز توسط جهاددانشگاهی تامین شده است.

 


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
3
2
آیا یک مدیر کل می تواند خارج از وظایف سازمانی خود تفاهم نامه امضا کند؟
تامین نیرو و امکانات برای این طرح می تواند قابلیت پیگرد داشته باشد.
بهتر است اول به فکر وظایعف زمین مانده خودمان باشیم و بعد به فکر قیمت گوشت قرمز و سفید و مرغ شماری و اصلاح نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
آیا شما مدیرکل هستید که وظایف را بدانید؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
2
این تفاهم نامه ........... هیچ ضمانت اجرایی ندارد...مدیر کل که نمیتواند بدون هماهنگی یک همچنی قراردادی را امضا نمایند ..سازمان دامپزشکی ورود کند و شفاف سازی نماید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
شما از کجا می دانی بدون هماهنگی است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
1
0
اقدامی پسندیده است
مبارک باشد ان شاالله
نظر شما
ادامه