کد خبر: ۷۳۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: به دنبال انعکاس پیام مردمی رهاسازی تلفات مرغداری در زمین های کشاورزی در پایگاه اطلاع رسانی صدای زرند و پیگیری فوری دامپزشکی زرند، مرغدار زرندی به دستگاه قضایی معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدای زرند، رئیس شبکه دامپزشکی زرند در خصوص گزارش یکی از اهالی روستای روح آباد در مورد رهاسازی تلفات مرغداری در زمین های کشاورزی اظهار داشت: شبکه دامپزشکی از چند سال گذشته کلیه مرغداران را ملزم به حفر چاه تلفات در محوطه مرغداری نموده است و مرغداران موظف می باشند در جهت کاهش آلودگی‌های محیطی و همچنین جلوگیری از انتشار بیماری‌ها تلفات خود را در چاه تلفات ریخته و بر روی آنها مواد ضدعفونی بریزند.

«حسن لطفعلی پور» ضمن اشاره به مخاطراتی که این عمل در صنعت مرغداری و بهداشت عمومی دارد، تصریح کرد: در صورت مشاهده خروج تلفات از مرغداری و رها سازی آن در محیط با فرد متخلف طبق مقررات برخورد می گردد.

وی در خصوص مورد گزارش شده اظهار داشت: ضمن بررسی و کنترل سیستم GIS طیور فرد متخلف شناسایی و ضمن موظف نمودن وی به جمع آوری تلفات و معدوم نمودن آنها همچنین متخلف به مراجع قضایی نیز معرفی گردید.

لطفعلی پور در پایان خاطر نشان کرد: علت تلفات مرغداری مذکور بیماری برونشیت بوده که این بیماری قابل انتقال به انسان نمی باشد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
0
میگند لابد چرا تبدیل به سوسیس مرغ نکرده!!!
نظر شما
ادامه