کد خبر: ۷۳۸۸۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان کردستان خبر داد:
«دکتر مجتبی ورمقانی» از دادستان کامیاران درخواست کرد که با توجه به حساسیت موضوع، دستور برخورد قاطعانه و فوری با متصدی این واحد متخلف را صادر نماید ...

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان کردستان روز سه شنبه مورخ 1402/01/29 با عزیمت به شهرستان کامیاران با دادستان این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» در این دیدار با تشریح اقدامات اداره کل دامپزشکی استان در راستای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در سطح استان، از ضرب و شتم اکیپ نظارتی اداره کل توسط یک واحد متخلف بهداشتی در شهرستان کامیاران به دادستان محترم خبر داد.

وی افزود: از دادستان محترم درخواست می شود که با توجه به حساسیت موضوع دستور برخورد قاطعانه و فوری با متصدی این واحد متخلف را صادر نماید.

ورمقانی در این دیدار ادامه داد: اگر وضعیت بهداشتی فرآورده های خام دامی در استان کردستان مطلوب ارزیابی می گردد، قطعاً یکی از دلایل اصلی آن حمایت همه جانبه دستگاه محترم قضایی استان از این اداره کل می باشد و برخورد با متصدی این واحد متخلف هم انگیزه همکاران خدوم و تلاشگر مجموعه دامپزشکی را بالا می برد و هم درس عبرتی برای کسانی است که سلامتی مردم را به خطر می اندازند.  

در پایان دستورات لازم و فوری از سوی دادستان محترم در خصوص رسیدگی به این پرونده صادر گردید.


انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
1
11
سلام
اکیپ نظارت مجهز کنید به اسپری و شوکر جواز دار
در صورت حمله متخلفان بهداشتی اعضا اکیپ از خودشان دفاع کنند
پاسخ ها
دامپزشک
| Canada |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
همین الانشم بازرس اداره دست خالی از پس همه بر میآیند خیالتان راحت
کارشناس مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
1
9
آقای مدیر کل ، رئیس سازمان دامپزشکی و آقای سرپرست وریز سازمان جهاد کشاورزی ، آیا وقتش نرسیده که دامپزشکی جزو مشاغل سخت و زیان آور محسوب بشود و سختی کار به پرسنل آن داده شود ؟ آیا حتماً باید کسی کشته شود تا شما بزرگواران پیگیری کنید .
واحد سل و بروسلوز ( دائم ترس از درگیری و ابتلا به بیماری ، تهدید از واحدهای بزرگتر در صورت مثبت اعلام شدن تست ، صدمات فیزیک ناشی از خونگیری و ... )، نظارت بر سطح شهر و کشتارگاه ( حملات فیزیکی با چاقو قصاب ، کارگران کشتارگاه و ... در صورت برخورد با واحد متخلف و ... ) ، واحد مبارزه ( ابتلا به انواع بیماریهای مشترک ، اکثر همکاران مایه کوب تیتر تب مالت دارند و صدمات فیزیکی ناشی از واکسن به حیوان ناراحت ، واحد مبارزه با بیماری های طیور ( بیماری مشترک آنفلوانزا فوق حاد طیور - تلفات در طیور و سال گذشته شاهد فوت یک نفر در کشور آفریقایی و زمانی که واحد مثبت میشه و کارگر های ایرانی و افغانی ناز می کنند و به واحد مراجعه نمی کنند و فرار می کنند ) و ... لطفا به داد قشر فنی دامپزشکی برسید قبل از اینکه پرسنل اداری شکایت کنند و مانند تسری ، سختی شرایط کار را حق خودشان بدانند
ضمناً تسری متعلق به همه همکاران با درجه یکسان می باشد لطفا جناح بندی و درصدی نکنید . چرا که مدیران و مسئوبلان فوق العاده مدیریت می گیرند و درست نیست از حق و سرمایه ما کم شود و به جیب مدیران برود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
4
2
واقعا آفرين به پيگيري مدير كل ،كاش استان مجاور هم بجاي ناله كردن عمل مثبتي انجام ميداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
1
0
اگر اکیپ اداره کل بودن شاید بااین حادثه که درشان دامپزشکی نیست درسیستم یک اتفاق خوب بیفته
القاصی المهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
7
1
دمشون گرم. کسانی که حکم قضایی برای ورود به اماکن را ندارند باید خنثی کرد و از حیز انتفاع ساقط کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
1
1
دوستان اینطور که شنیدم قراره مجوز حمل سلاح دفاعی مثل شوکر و اسپره برای اکیپ های نظارت صادر بشه.
نظر شما
ادامه