کد خبر: ۷۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - دبیر اجرایی دومین همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی برنامه سخنرانی‌ها و پوسترهای دومین همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی (ICVP 2011) را اعلام کرد.

دکتر امیر عباس جعفری  گفت: از مجموع 211 مقاله داخلی و خارجی پذیرفته شده ، 37 مقاله در قالب سخنرانی و 174 مقاله نیز به صورت پوستر ارایه خواهد شد.

وی اضافه کرد: از 37 سخنرانی پذیرفته شده، 7 سخنرانی کلیدی 25 دقیقه ای و 30 سخنرانی عادی 12 دقیقه‌ای خواهد بود که این سخنرانی‌ها در 7 کارگروه فارماکوکینتیک، فارماکودینامیک، داروهای طبیعی و گیاهی، کلینیکال فارماکولوژی (1 ، 2 ، 3) و سمیت داروئی ارایه می‌شود.

معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: 10 امتیاز بازآموزی برای شرکت کننده بدون مقاله و 20 امتیاز نیز برای ارایه مقاله در نظر گرفته شده است .

دکتر جعفری با تاکید بر حضور فرد ارایه دهنده مقاله در روزهای برگزاری همایش برای دریافت گواهی ارایه مقاله، گفت :  پوسترها نیز باید در ابعاد 70 × 90 افقی در قطع A4  باشد .

 

برای مشاهده فهرست مقالات پذیرفته شده (سخنرانی) روی نشانی زیر کلیک نمایید :

 

http://www.farsiup.com/images/156c0pjwb5qznf6qc6.pdf

 

برای مشاهده فهرست مقالات پذیرفته شده (پوستر) روی نشانی زیر کلیک نمایید :

 

http://www.farsiup.com/images/itvv211jpjrqn6udhjy.pdf

 

دومین همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی 22 و23 آذرماه سالجاری در مرکز همایش‌های امام مجتمع بیمارستانی امام خمینی ( ره ) تهران واقع در انتهای بلوار کشاورز برگزار می‌شود.

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مهرداد تشکری
|
-
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
0
0
با تشکر از زحمات شما، در پایان این خبر مطلبی در مورد فرمت پوستر نوشته شده است: پوسترها نیز باید در ابعاد 70 × 90 افقی در قطع A4 باشد متاسفانه موجب سر در گمی و اشتباه همکاران محترم در این خصوص میشود. با عنایت به سایت نظام دامپزشکی لطفا این خبر را تصحیح فرمایید: پوسترها نیز باید در ابعاد 90× 70 افقی باشند و گواهی‌ها به پوسترهایی که بر روی کاغذ A4 پرینت گرفته شوند، تعلق نخواهد گرفت.
نظر شما
ادامه