کد خبر: ۷۴۰۱۷

حکیم مهر: «حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان دامپزشکی کشور، در بازدید سرزده به استان گیلان، در جلسه شورای مدیران دامپزشکی با اشاره به خدمات ارزنده دامپزشکی گفت: خدمت کردن در سازمان دامپزشکی را برای خودم افتخار می دانم و معتقدم دامپزشکی سازمانی بی بدیل و بی نظیر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی گیلان، اولین جلسه شورای مدیران دامپزشکی ساعت 11 صبح امروز شنبه 9 اردیبهشت در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان دامپزشکی کشور، مدیران دامپزشکی ستادی و ادارات شهرستان را همراهی کرد.

جلسه شورای مدیران دامپزشکی گیلان با گزارش و بیان نقطه نظرات و مشکلات مدیران در حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان دامپزشکی کشور انجام و در نهایت با جمع بندی مدیر کل دامپزشکی استان و سخنان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان دامپزشکی کشور پایان یافت.

دکتر هادی بابایی در جمع مدیران دامپزشکی استان گفت: بمنظور اجرایی شدن سیاست های سازمان دامپزشکی با انجام اردوهای جهادی دامپزشکی در روستاه‌های استان، انشاءالله به حول قوه الهی با قدرت و انرژی بیشتر خدمتگذار مردم محروم این مناطق خواهیم بود.

بابایی افزود تفاوت اجرای عملیات در اردوهای جهادی دامپزشکی با امور رایج عملیات کنترل و پیشگیری از بیماریها که همیشه بصورت مستمر انجام می شد این است که در مدیریت بیماریها از ظرفیت های خارج از دستگاه نظیر نیروهای بسیج، نیرو های داوطلب و مردمی استفاده می شود و حضور مدیران در این مناطق باعث دلگرمی و اعتماد مردم شده و مشارکت مردمی افزایش خواهد یافت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان دامپزشکی کشور در بخشی از سخنان خود در جلسه گفت: خدمت کردن در سازمان دامپزشکی را برای خودم افتخار می دانم و معتقدم دامپزشکی سازمانی بی بدیل و بی نظیر است و اگر یک روز فعالیت های سازمان دامپزشکی در کشور تعطیل بشود تمام کشور را دچار فاجعه و بحران خواهد کرد.

حسینی مقدم افزود: همکاران ما در اقصی نقاط کشور با ارائه خدمات به پرورش دهندگان دام و طیور و آبزیان، هم حافظ سلامت و بهداشت این نعمت های الهی هستند و علاوه بر آن سلامت انسان را حراست می کنند و حافظ و نگهبان سرمایه مردم هستند.

وی گفت: خدمات ارزنده‌ای که سازمان دامپزشکی و کارکنان خدوم آن بدون ادعا و بطور خاموش در سخترین شرایط و آلوده‌ترین محیط‌ها ارائه می دهند، هم سلامت دامداران و مردم را حفظ می کنند و هم سرمایه اقتصادی مردم را حراست میکنند. بنابراین کار سازمان دامپزشکی کاری پر افتخار است و همین بس اگر پیغمبری بنا شده به نبوت برسد باید ارتباطش با دام برقرار می شد و اتفاقاً تاثیر مستقیم استفاده از فراورده های دامی در شخصیت انسانی یک امر کاملا مشخص است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان دامپزشکی کشور خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: شما از بهداشت و سلامت دام مراقبت می کنید و ما هم از حلیت و طهارت فراورده های دامی که بر سر سفره های ما قرار می گیرد پاسداری می کنیم لذا ما مکمل هم هستیم و  با سربلندی نقش سازمان دامپزشکی کشور را در امنیت غذایی را ایفا می کنیم.

نظر شما
ادامه