کد خبر: ۷۴۱۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: در روز سه شنبه مورخه 1402/02/12در مراسمی با حضور مدیرکل و پرسنل شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد، «آرش بخشیان» بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی سروآباد معرفی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کردستان، «دکتر ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی کردستان در این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها ‌و زحمات صادقانه «مسعود خاتمی» در دوران تصدی مسئولیت شبکه دامپزشکی سروآباد، از انتصاب آرش بخشیان بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد خبر داد.

ورمقانی با اشاره به اینکه بخشیان فردی پر تلاش، با انگیزه، مسلط به امورات و دارای تجربیات ارزشمند خدمتی در بخش غیر دولتی و بخش دولتی می باشد، از همکاران درخواست نمود که با ایشان جهت اجرای برنامه های کاری شبکه دامپزشکی سروآباد  همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است آرش بخشیان متولد سال 1365 و دارای مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی می باشد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
21
10
بهترین انتخاب تاریخ دامپزشکی کردستان بوده
کیوان نوری
|
Germany
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
21
12
بدون شک بهترین انتخاب برای پست ریاست بود.
آقای بخشیان دارای بار علمی بالا، توان عملیاتی فوق‌العاده، هوش و ذکاوت مثال زدنی و تجربه فراوان در دامپزشکی بوده که همه این آیتم‌ها لازمه یک مدیر خوب و توانمند می‌باشد.
ضمن قدردانی و تشکر از مدیرکل محترم بابت انتخاب شایسته؛ برای سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد آرزوی موفقیت و‌سربلندی دارم.
نظر شما
ادامه