کد خبر: ۷۴۱۴۶

حکیم مهر: اعضای کمیته ناظر بر فعالیت نشریه‌های دانشگاهی دانشگاه تهران طی احکامی از سوی رییس این دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر سید محمد مقیمی»، رییس دانشگاه تهران طی احکامی دکتر مهدی حسنلو، دانشیار دانشکده مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی دانشکدگان فنی؛ دکتر جعفر گل‌محمدی، استادیار دانشکده معارف و اندیشه اسلامی؛ «دکتر امیر رستمی»، دانشیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران را به مدت یک سال به عنوان عضو کمیته ناظر بر فعالیت نشریه‌های دانشگاهی دانشگاه تهران منصوب کرد.

این سه عضو هیأت علمی دانشگاه تهران بنا به پیشنهاد معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و به استناد ماده ۳ دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر فعالیت نشریه‌های دانشگاهی، به عنوان عضو کمیته ناظر بر فعالیت نشریه‌های دانشگاهی دانشگاه تهران منصوب شدند.

رییس دانشگاه تهران همچنین در حکم جداگانه‌ای، حکم دکتر محمود مهدوی، عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران را برای یکسال به عنوان عضو حقوقدان کمیته ناظر بر نشریه‌های دانشگاهی دانشگاه تهران تمدید کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر مقیمی در بخشی از حکم انتصاب اعضای کمیته ناظر بر فعالیت نشریه‌های دانشگاهی دانشگاه تهران، بر ساماندهی و حمایت از فعالیت نشریه‌های دانشگاهی، نهادینه ساختن فضای آزاداندیشی و نقد و گفت‌وگوی سازنده و همچنین ارتقای سطح دانش عمومی و تخصصی دانشگاهیان در زمینه فعالیت‌های حوزه نشریه‌های دانشگاهی تاکید کرده است.

 

نظر شما
ادامه