کد خبر: ۷۴۱۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان آشتیان در محل دفتر فرمانداری آشتیان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، این مراسم با حضور «مهندس علی وروانی فراهانی» فرماندار آشتیان و «دکتر محمد فتاحی» مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی و جمعی از مسئولین مربوطه در فرمانداری آشتیان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان آشتیان به شرایط دام و طیور شهرستان اشاره کرد و افزود: دامپزشکی نقش مهمی در تامین بهداشت دام و انسان و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام دارد و در مبارزه با بیماری های مذکور مجموعه دامپزشکی شهرستان آشتیان عملکرد خوبی داشته است.

دکتر محمد فتاحی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آشتیان به وظایف دامپزشکی و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام پرداخت و افزود: واکسیناسیون دام از قبیل تب مالت منجر به کاهش مبتلایان انسانی در جامعه و تب برفکی باعث کاهش خسارت‌های اقتصادی در دام می شود.

وی در ادامه به تشریح فعالیت های دامپزشکی پرداخت  و تصریح کرد: به غیر از مبارزه با بیماری های مشترک که درصد قابل توجهی از فعالیتهای دامپزشکی را به خود اختصاص می دهد، تامین سلامت مواد غذایی با منشا دامی نیز که نقش موثری در سلامت و اقتصاد جامعه در راستای تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید ایفا می کند برعهده این دستگاه است.

دکتر محمد فتاحی بخش مهمی از سلامت جامعه انسانی را مدیون تلاش های شبانه روزی دامپزشکی در زمینه مبارزه با بیماریها دانست و اظهار کرد: ارتقای سطح بهداشتی، تأمین بهداشت دام  و نظارت بر تولید فرآورده های خام دامی سالم از وظایف دامپزشکی است.

در این آئین از زحمات و تلاشهای دکتر احسان هادوی تقدیر و دکتر وحید رحمتی بعنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان آشتیان منصوب شد.



انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاشف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
0
0
به به چه انتصابی
دکتر بدری محسنی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
1
0
با آرزوی موفقیت برای آقای دکتر وحید رحمتی. این سمت را به ایشان تبریک میگویم و امیدوارم تندرست و موفق باشند. قابل ذکر است آقای دکتر هادوی همیشه با روی گشاده نسبت به انجام وظایف و خدمت به دامداران کوشش فراوان داشتند.زحمات یکایک همکاران بزرگوار اعمم از دکتر ها، تکنسین ها و عزیزان دیگر که در شهرستان آشتیان تاکنون مشغول خدمت بوده و هستند، قابل تحسین و تقدیر است.
مجددا خدمت آقای دکتر رحمتی تبریک صمیمانه عرض میکنم. همچنین برای آقای دکتر فتاحی، مدیر کل محترم دامپزشکی استان مرکزی آرزوی سرافرازی، موفقیت و تندرستی دارم
دکتر رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
1
1
انتصاب شایسته دکتر رحمتی را تبریک عرض نموده و موفقیت و سلامتی ایشان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
همچنین خدمت دکتر هادوی عزیز خسته نباشید و خدا قوت عرض نموده و توفیق روزافزون برایشان آرزومندم.
ناشناس
|
France
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
0
دكتر رحمتي عزيز تبريك ميگم. يكي از بهترين دامپزشكاي كشور هستند. ❤️
نظر شما
ادامه