کد خبر: ۷۴۲۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵۰ تن گوشت و مرغ احتکار شده در غرب تهران به ارزش ۳۶ میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «سرهنگ هدایت بهرامی» بیان داشت: در راستای برخورد با احتکار کالاهای اساسی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقدار قابل توجهی گوشت و مرغ در سردخانه مواد غذایی در محدوده جاده قدیم کرج مطلع و پیگیری موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی از سردخانه مذکور بازدید کردند که در نتیجه مشخص شد مقادیر قراوانی گوشت و مرغ بدون مجوزهای قانونی در این مکان دپو و احتکار شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در این عملیات پلیسی ۱۶۰ تن گوشت و مرغ منجمد و احتکار شده از سردخانه کشف شد.

سرهنگ هدایتی ارزش کالاهای کشف شده را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۳۶ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه متصدی سردخانه نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

این مقام انتظامی در خاتمه از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
2
3
قدرت دامپزشکی در اینجا مشخص می شه. موضوع ماموریت، فرآورده خام دامی بوده و حضور کارشناسای اداره دامپزشکی در ماموریت الزامی بوده و ارائه تاییدیه مصرف محموله با بچه های دامپزشکی هستش ولی هیچ گونه اشاره ای به دامپزشکی نشده. یادش بخیر دکتر آقامیری گفتند یکی از اهداف بنده بازگرداندن هویت از دست رفته دامپزشکی هست... و من الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
0
1
با سلام کارشناسان دامپزشکی در کنار پلیس امنیت اقتصادی این ماموریت را جلو برده و چرا نامی از دامپزشکی برده نشده جای تعجب دارد.
نظر شما
ادامه