کد خبر: ۷۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه های مواد غذایی و هتلداری(مهمانداری) جهان با 25 سال قدمت است که بیش از 3800 شرکت مواد غذایی از 107 کشور جهان و در مساحت بیش از 93 هزار متر مربع در آن مشارکت خواهند داشت. در این نمایشگاه، تجهیزات مرتبط با خدمات نوشیدنی ها، رستورانی، کافی شاپی، بسته بندی، فرایند و مواد اولیه نیز عرضه خواهند شد...
gofood_0_68914

حکیم مهر - جامعه دامپزشکان ایران در نظر دارد نسبت به برگزاری تور علمی بازدید از نمایشگاه بین المللی "گلفود" که از تاریخ 19 تا 22 فوریه  2012 (30 بهمن تا سوم اسفند 1390) در کشور امارات متحده عربی و در محل مرکز بین المللی همایش ها و نمایشگاه دبی برگزار می شود، اقدام نماید.
این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه های مواد غذایی و هتلداری(مهمانداری) جهان با 25 سال قدمت است که بیش از 3800 شرکت مواد غذایی از 107 کشور جهان و در مساحت بیش از 93 هزار متر مربع در آن مشارکت خواهند داشت.
در این نمایشگاه، تجهیزات مرتبط با خدمات نوشیدنی ها، رستورانی، کافی شاپی، بسته بندی، فرایند و مواد اولیه نیز عرضه خواهند شد.
علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه فرصت دارند حداکثر تا تاریخ اول بهمن ماه سال جاری نسبت به ثبت نام از طریق دفتر جامعه دامپزشکان ایران به شماره تلفن 66568636 یا 66569220 (خانم شیرانی یا خانم بهمنی) اقدام نمایند.
جهت ثبت نام لازم است ابتدا مبلغ  300000 هزار تومان (سه میلیون ریال) به حساب شرکت آتیان سیر ایرانیان به شماره 0-6232-21-1006 واریز و سپس تصویر فیش واریزی به دفتر جامعه دامپزشکان نمابر شود.

برابر اعلام جامعه دامپزشکان، مابقی هزینه ثبت نام پس از انجام امور مقدماتی توسط شرکت، دریافت خواهد شد.

همچنین رزرو جا صرفا جهت کسانی در نظر گرفته خواهد شد که هزینه اولیه ثبت نام را پرداخت کرده باشند.
اطلاعات لازم برای واریز مبلغ مورد نظر :

بانک پارسیان شعبه آزادی
شماره حساب:
1006-21-6232-0
به نام شرکت آتیان سیر ایرانیان

همچنین با توجه به ثبت نام اینترنتی نمایشگاه لازم است دامپزشکانی که مایل به سفر هستند جهت ورود به نمایشگاه از طریق سایت  نمایشگاه به آدرس زیر اقدام نمایند :
WWW.GULFOOD.COM   

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک همکار
|
-
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
0
0
با سلام
ضمن عرض تسلیت به همکاران گرامی به جهت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان، به نظر بنده حقیر با توجه به ارزش هایی که ایرانیان داخل و خارج برای نام مقدس خلیج همیشگی فارس قائل هستند و تبلیغات سوء معاندان بیشمار، مناسب بود اصولا در نمایشگاهی بدین نام (gulfood)
شرکت نمیکردیم. در نام این نمایشگاه از کلمه عربی استفاده نشده ولی به عبارتی صورت مساله پاک شده است. مطمئنا جامعه دامپزشکان با نیت ارتقای علمی همکاران دعوت به ثبت نام نموده، اما باید توجه داشت که از این دست نمایشگاه ها در نقاط دیگر جهان حتی با کیفیت بهتر نیز برگزار میگردد.
با سپاس بیشمار
نظر شما
ادامه